woensdag 25 februari 2015

Nail art: Hot pink & grey!


Vandaag heb ik weer een nail art voor jullie gemaakt! Ik ga proberen om elke week een nail art te plaatsen, want dat is leuk :). Deze keer heb ik een roze nagellak gebruikt en daarop heb ik een grijspatroontje gemaakt. Roze en grijs vind ik gewoon heel erg goed bij elkaar staan! De nail art is niet heel makkelijk om te maken als je een trillende handen hebt, maar anders is het goed te doen. Toen ik hem ging maken gingen mijn handen ook een beetje trillen, dus de driehoekjes zien er niet heel strak uit. Niet alles kan altijd perfect zijn, toch?!
Benieuwd naar de nail art? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Roze lak
* Grijze lak
* Top coat
* Dun kwastje


Hoe maak je het?

1. Lak je nagels als eerste met een base coat. Als de base coat droog is lak je je angels met een roze lak. Ik gebruik een nagellak van Catrice en van deze breng ik twee laagjes aan.


2. Doe een paar druppels van de grijze lak op een stukje aluminiumfolie. Dip hierin je kwastje en maak een schuine streep op je nagels. Die van mij zijn niet zo goed gelukt, want mijn hand trilde heel erg.. 


3. Met hetzelfde dunne kwastje ga je nu driehoekjes op de streepjes maken. Mijn ringvinger heb ik alvast ingekleurd zodat je kunt zien hoe het eruit ziet als het ingekleurd is.


 4. Nu ga je de driehoekjes inkleuren met de grijze lak en het dunne kwastje. Als je dit hebt gedaan kun je nog twee strepen aan allebei de kanten van de driehoekjes maken. Als laatste breng je een top coat aan en dan is je nail art klaar!


Deze nail art kun je ook met allemaal andere kleurtjes maken. Ik vond deze Catrice nagellak vroeger altijd heel erg mooi, dus toen heb ik deze roze gebruikt, want ik had hem al een tijdje niet meer gedragen!

Wat vinden jullie van de nail art?

7 opmerkingen: