maandag 22 september 2014

Nail art: Purple stripes


De laatste tijd ben ik veel meer van de 'simpele' nail arts die je snel kunt maken. Misschien komt het omdat ik niet zoveel inspiratie heb voor een spectaculair nail art, maar het kan ook komen omdat ik simpel ook wel erg mooi vind: 'less is more'. Simpel hoeft niet altijd lelijker te zijn, integendeel zelfs! Dit is weer een nail art die helemaal niet moeilijk is om te maken, maar hij ziet er wel leuk uit. Het is sowieso beter dan nagels zonder nagellak, haha. Misschien ga ik volgende keer weer een nail art maken die wat bijzonderder is, maar ik durf het niet te beloven.
Benieuwd naar de nail art? Lees dan snel verder!



Wat heb je nodig?
* Base coat
* Lila nagellak
* Witte nagellak
* Paarse striper
* Top coat
* Dun kwastje


Hoe maak je het?

1. Lak je nagels eerst met een base coat. Hierna breng je de lila nagellak aan. Zorg ervoor dat je hij goed dekt (ik heb twee dunne laagjes aangebracht)!


2. Doe een beetje van de witte nagellak op een stukje aluminiumfolie. Hierin dip je het dunne kwastje en met de witte nagellak aan het kwastje ga je verticale strepen maken op je nagel. Probeer dit zo netjes mogelijk te doen door niet te te veel te bewegen.


3. Nu gaan we de paarse streepjes maken met de paarse striper (deze komt van de action!). Ik heb naast de twee buitenste witte strepen een paarse streep getrokken. Je kunt er natuurlijk ook meer dan twee doen, maar ik vond dit ook wel een mooi effect hebben. Als laatste breng je en top coat aan en dit laat je goed drogen.  


Sorry trouwens voor de lelijke nagel van mijn pink... Hij is jammer genoeg afgebroken en dit ziet er niet zo heel fancy uit. Het is in ieder geval ook een nail art voor korte nagels!

Wat vinden jullie van de nail art?

6 opmerkingen: