zaterdag 2 augustus 2014

H&M Wishlist Zomer 2014

 
Mijn favoriete winkel is denk ik toch wel de H&M. Ze hebben altijd leuke kleding in de collectie en ik vind er eigenlijk altijd wel iets dat ik leuk vind. Het is ook altijd heel erg betaalbaar. Er zijn natuurlijk ook andere winkels waar ik graag kom. Ik bestel ook best vaak iets in de webshop van de h&m, want in de winkels hebben ze altijd minder dan in de webshop. Het is ook meestal zo dat de leukste dingen in de webshop te verkrijgen zijn, zoals divided. Dit wordt alleen verkocht in de grote h&m winkels. Vandaag laat ik jullie mijn wishlist zien van de h&m voor deze zomer. Bereid je maar alvast voor, want het is best veel..
Benieuwd naar mijn wishlist? Kijk dan snel verder! 

Tops en blousejes
Er zin vooral veel topjes die op mijn wishlist staan (hoe kan het ook anders, haha). Ik zou nog heel graag een simpel wit blouseje willen hebben zonder mouwtjes. Dit blouseje heeft ook nog kant aan de bovenkant, heel mooi! Het tweede topje staat helemaal bovenaan mijn wishlist, maar hij is altijd uitverkocht in mijn maat. Hij is zo mooi met dat gehaakte aan de onderkant! Ook zou ik nog graag een crop top willen en deze grijze vind ik heel erg mooi. De Franse tekst (l'amour toujours = liefde voor altijd) vind ik ook wel wat hebben. Het zwarte blouseje is misschien niet heel erg geschikt voor de zomer, maar ik vind hem wel heel chique met dat doorzichtige aan de bovenkant. Dit zou leuk zijn voor als je uit eten gaat.


 Deze simpele crop top is ook heel zomers. De mintgroene kleur is erg mooi en het topje is lekker luchtig. Perfect voor op een warme dag. Zelf zou ik niet zo snel iets geels aantrekken, maar toen ik dit topje zag was ik verkocht. Wat een mooie kleur! Niet van dat in-your-face felle geel, maar juist heel zacht. Als je een mooi bruin kleurtje hebt staat dit topje je echt heel goed. De grijs gemeleerde top met een hartje waarop staat 'bonjour tristesse' vind ik ook mooi. Ik wist eerst niet wat bonjour tristesse betekende, maar het is dus een boek. Het laatste topje heeft heel veel bloemen in verschillende kleuren: geel, blauw en paars. Dit staat waarschijnlijk erg leuk op een spijkershortje.


Shorts en sieraden
Qua shorts heb ik niet zoveel op mijn wishlist staan, want ik heb er namelijk al heel veel (uh, misschien te veel..). Deze twee shorts vind ik wel heel erg gaaf! Het is er eentje in een lichtroze kleur met allemaal palmboompjes erop. Dit shortje vind ik echt geweldig! Hij zit lekker los en de palmboompjes zijn zo leuk. WANT! Het tweede shortje is high-waisted en heeft een washed patroontje. Ook leuk! Het setje met 5 armbandjes past ook goed bij de zomer, want ze hebben allemaal een andere kleur en lijken op de ibiza armbandjes. Deze statement ketting vind ik zo mooi, maar hij is wel heel erg groot en ook duur. Al die mooie stenen.. wauw.


Tassen
 Voor op het strand is het handig als je een grote strandtas meeneemt en deze zwarte tas met très cool erop is daar perfect voor. Hij is vrij groot en er passen dus lekker veel dingen in. Ideaal! Ik ben ook een sucker voor make-uptasjes... Hoe handig is dit doorzichtige tasje?! Je kunt gelijk zien waar alles ligt en zo hoef je ook niet meer te gaan zoeken naar iets. Het roze make-uptasje is echt iets voor mij, want lichtroze is gewoon mooi en hij glimt! Ik heb er nog een nodig voor in mijn schooltas, dus misschien ga ik deze wel kopen.

Ja dit is best een grote wishlist! De h&m heeft gewoon zulke leuke dingen voor een betaalbare prijs. Ik ga echt niet alles kopen hoor, wees maar niet bang! Misschien ga ik wel een paar dingen kopen als ik weer terug ben van vakantie :).

Wat vinden jullie van mijn wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten