maandag 21 juli 2014

My Summer Playlist 2014

 
Voordat ik op vakantie ga probeer ik altijd zo veel mogelijk leuke liedjes op mijn ipod te zetten. Nu jullie dit lezen ben ik al op vakantie en lig ik waarschijnlijk aan het strand of ik ben iets anders aan het doen. Misschien wel muziek luisteren! Er zijn weer een hoop nieuwe en leuke liedjes deze zomer en mij lijkt het wel leuk om mijn 'summer playlist' van 2014 te laten zien. Het zijn een paar liedjes die je misschien wel kent en ook een paar die pas net uit zijn. Je hebt in ieder geval weer genoeg liedjes om op je telefoon of iPod te zetten.
Benieuwd naar mijn zomer afspeellijst? Kijk dan snel verder!


Hello, You Beautiful Thing - Jason Mraz
Dit liedje ken ik eigenlijk pas sinds vandaag, maar ik vind hem nu al super leuk! Meestal hou ik wel van wat drukkere nummers, maar dit nummer zo ontzettend rustig dat je er heel relaxed van raakt. Dat is toch precies wat we willen op vakantie?!  
 
  

Prayer in C - Lilly Wood & The Prick
Dit liedje ken ik al wat langer, maar hij is nog wel erg leuk. Ik kende Lilly Wood en The Prick ook helemaal niet. Ze maken wel erg leuke liedjes.



Good Time - INNA ft. Pitbull
Dit is een liedje van Inna en Pitbull. Je moet ervan houden, maar ik vind het leuk. Echt een vrolijk liedje voor de zomer. De clip is niet helemaal mijn ding.



Break Free - Ariana Grande
Ik vond liedjes van Ariana Grande nooit zo bijzonder, maar deze vind ik wel erg leuk. Het heeft een lekkere beat en je wilt het liedje continue luisteren. Dit is een van mijn favoriete liedjes op dit moment!



Salsa Tequila - Anders Nilsen
Ik hou van Spaanse liedjes! Ik versta er geen snars van, maar klinkt heel vrolijk! Het doet mij ook een beetje denken aan het WK. Waarschijnlijk omdat ik salsa tequila tijdens het WK heel vaak luisterde. Was het WK maar vaker dan eens in de vier jaar. Het is zo leuk!



Maps - Maroon 5
Looove this song! Ik luister hem nu al best lang, maar hij is nog steeds leuk. Vaak heb ik dat ik een liedje na een paar weken niet meer leuk vind, maar deze blijft leuk. Het is ook best een indrukwekkende en zielige clip.


 
Ghost - Ella Henderson 
Ik kende Ella Henderson helemaal niet, maar het blijkt dat zij een finalist was van X Factor (UK) in 2012. Ze kan erg goed zingen en dit liedje van haar vind ik super leuk om te luisteren.



 

Zoals je ziet heb ik weer een aantal leuke liedjes op mijn iPod gezet! Ik wissel vrij vaak tussen liedjes, want na een paar weken vind ik een liedje niet meer leuk en dan ga ik weer andere liedjes luisteren.

Hebben jullie nog leuke nummers? Let me know!
 

2 opmerkingen: