maandag 5 mei 2014

Review: Essence colour & go nail polish - #167 Candy Love


Laatst konden jullie al een nail art zien die ik had gemaakt met dit nagellakje, maar vandaag ga ik hem voor jullie reviewen. Dit lakje heb ik een keer gewonnen bij een winactie en ik ben er heel erg blij mee, want het is echt een kleurtje die je bij elk kledingstuk kunt combineren en waarmee je ook heel veel nail arts mee kunt maken. En dan heb ik het natuurlijk over #167 Candy Love van Essence! Momenteel ben ik een top coat aan het testen van Essence en die heb ik over dit nagellakje aangebracht. De combinatie is heel erg mooi :) en de review zullen jullie ook snel voorbij zien komen!   
Benieuwd naar dit lakje? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is hetzelfde als alle andere essence colour & go nagellakjes. De onderkant en bovenkant van het flesje zijn iets breder. Het nagellakje bevat 8 ml en dat is zeker niet verkeerd voor minder dan 2 euro! 


Wat houd ik toch van dit soort kwastjes! Ze hebben precies de goede breedte en lakken ontzettend fijn. Niks is vervelender dan irritante, dunne kwastjes die allemaal strepen in de nagellak maken. Daar heeft Candy Love in ieder geval geen last van! Op naar de swatches! 


Hier heb ik één, dun laagje op en ik ben verrast door de goede pigmentatie. Na een laagje dekt hij al aardig goed, bijna helemaal. Zoals je ziet is de nagellak ook vrij goed verdeeld over mijn nagels en dat is te danken aan het fijne kwastje. 


Hier heb ik twee laagjes op gedaan en nu dekt hij helemaal perfect! Het is een lichtroze lak die neigt naar huidskleur, maar daar is hij net iets te roze voor. Ik vind het echt de perfecte kleur voor als je niet houd van veel kleur op je nagels, maar toch wel iets op je nagels wilt doen. Ja, dit is echt een lakje voor mij, want er zitten ook hele kleine mini glittertjes in. Volgens mij zijn het zilveren glittertjes, maar het kunnen ook gouden zijn. Ik vind het in ieder geval heel erg mooi. 


Over de droogtijd ben ik ook zeker tevreden, want hij droogt super snel! Ook na twee laagjes. Hij bleef ook best lang op mijn nagels zitten. Zeker wel 2 à 3 dagen. Ik ben zeker blij met deze nagellak, want eigenlijk heb niks negatiefs te vertellen. Hij dekt goed, het is een prachtige kleur, hij droogt snel en blijft redelijk lang zitten. Top!
Candy Love is voor €1,69 te koop bij de Kruidvat.

Wat vinden jullie van dit lakje? 


10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kleurtje! Vind hem mooi! ;-) en heerlijk betaalbaar! Nu helemaal met de lopende actie van 1+1 gratis. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lakje! Zoveel mooier op de nagels dan ik had verwacht

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag graag zo'n kleurtjes dus dit is wel iets voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, lief kleurtje, super mooi lakje! Wat leuk dat 'ie zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een mooi zacht kleurtje dat is ook wel een kleurtje die bij mij past.

    BeantwoordenVerwijderen