dinsdag 20 mei 2014

Review: Catrice Crushed Crystals - #06 Call Me Princess


Twee weken geleden was het de dag waar beautyliefhebbers elk jaar op wachten: 1+1 gratis op alle make-up bij Kruidvat! Ik was ook van de partij, want dit soort acties kan ik echt niet aan mij voorbij laten gaan. Het was wel heel erg druk en er stond zelfs een 'rij' voor de schappen. Dit was dan ook de enige kruidvat bij ons in de stad waar ze MUA verkopen en ik denk dat iedereen graag wat van dit merk wilde proberen. Ik ben in ieder geval goed geslaagd! Ik kocht wilde al heel lang een lakje van Catrice crushed crystals en nu heb ik er eindelijk een gekocht: 06 Call me princess. Dit was ook het lakje dat ik heel graag wild, dus ik was heel blij toen ik hem zag staan in het schap! De naam past heel goed bij het lakje, want een prinsessenkleurtje is het zeker weten. Wat een leuke, roze kleur!
Benieuwd naar dit lakje? Lees dan snel verder! 

De verpakking vind ik erg mooi. Het simpele, ronde flesje en de zwarte dop zien er goed uit! Ik houd er wel van als een verpakking rustig is met een zwarte dop. Op de dop staat ook 'catrice'. Van het kwastje word ik ook vrolijk. Het is een dik kwastje en hierdoor kun je je nagel in een keer lakken en ziet het er veel egaler uit.


De kleur is ook echt prachtig! Het is fluorescent roze en er zitten allemaal kleine, gouden glittertjes in.  Zo ontzettend mooi! Elk meisje houdt toch van dit soort kleuren?! In de zon glinstert de nagellak nog mooier.


Hier heb ik een laagje aangebracht. De lak dekt best goed, maar niet optimaal. Ik was eerst ook bang dat een textuur lakje helemaal niet fijn zou aanbrengen omdat het een soort textuur heeft, maar hier merk je helemaal niks van tijdens het lakken. Het voelt gewoon alsof je een normale nagellak aanbrengt.  


Met twee laagjes dekt hij wel perfect. De roze kleur en de glitters zijn nu ook veel meer zichtbaar! Het is echt een mooie lak en de textuur maakt het nog specialer. Je voelt een soort kleine zandkorreltjes als je aan je nagels voelt en eigenlijk voelt dat best lekker. Het voelt helemaal niet vervelend aan.


Over de droogtijd ben ik ook heel erg tevreden. Hij droogt heel snel en zelfs sneller dan normale nagellakjes. Super! Hij bleef er bij mij zeker wel 3 dagen opzitten. Nadat ik dit lakje heb getest ben ik een fan van textuur nagellakjes. Ze zien er heel bijzonder uit, drogen super snel en blijven redenlijk lang zitten. Wat wil je nog meer? Ik heb hem nu ook op mijn teennagels, maar hierop is hij toch minder mooi dan op mijn nagels.
Call me princess van Catrice is voor €3,39 te koop bij de Kruidvat.

Wat vinden jullie van dit prinsessenlakje? 



5 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en vind hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook (net zoals helft van de bevolking ofzo? :D) En ik vind hem echt leuk
    op de tenen lijkt ie bij mij ietsje minder fel, raar maar ach tis vooral voor de vingers dat ik het doe ;)

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.be/2014/05/outfit-fishnet-tiger.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het lakje ook, ik vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik ook, en is zooo mooi. Prachtige foto's trouwens <3 liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah prachtige foto's en prachtige lak! Heb hem zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen