donderdag 8 mei 2014

Filmpje: Shoplog Kruidvat 1+1 gratis op alle make-up, DA & Action


Vorige week woensdag was het bij de Kruidvat van 17:00 tot 21:00 1+1 gratis op alle make-up! Daar moest ik natuurlijk wel gebruik van maken, want ik zeg geen nee tegen allemaal make-upjes scoren voor de helft van de prijs. Eerder die week had ik ook de essence gel nails at home set gekocht. Ik wist eerst niet zo goed of ik het nou zou kopen of niet, maar uiteindelijk heb ik het maar wel gedaan. Het is toch wel heel leuk en het blijft ook lang zitten. Vooral handig voor op vakantie! Bij de DA kun je tot 11 mei een ecotools kwastenset kopen voor maar €9,99 en die heb ik ook gekocht. Ik zocht al een tijdje goede kwasten en ik had gehoord dat die van Ecotools erg goed zijn. Zes kwasten voor €9,99 vind ik zeker niet verkeerd! Bij de Action kocht ik nog een aantal lakjes van Sally Hanson en nog wat andere dingen.

Wat vinden jullie van mijn beauty aankopen? 



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes heb je gedaan. Ik ben erg benieuwd naar de CC cream! Die heb ik toevallig zelf ook net gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, en leuk filmpje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je gekocht hoor! De mascara is mijn all time favorite! Werkt heel fijn. En de grote lamp van de essence gelnails at home is uit het assortiment daar is deze kleine voor in de plaats gekomen! Het MUA palette heb ik zelf ook al een poos en is zeker een superfijn palette! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de kwasten van ecotools ook :) vooral de blushkwast en de wenkbrauwkwast vind ik heel fijn
    je hebt leuke items geshopt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen