donderdag 17 april 2014

GRATIS Dolce van Dolce & Gabbana eau de parfum sample


Ik ben echt dol op de parfums van Dolce & Gabbbana! Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat. Zoals ik al een keer vertelde hebben mijn moeder en ik laatst een parfum opgemaakt van Dolce & Gabbana: Rose The One. Dit zegt heel wat, want meestal gaan parfums bij mij niet op. Dolce & Gabbana heeft weer een nieuwe parfum op de markt gebracht, namelijk Dolce eau de Parfum. De naam is misschien niet heel origineel, aangezien 'Dolce' al in de naam van het merk zit. Dit neemt niet weg dat ik het wel een leuke naam vind :)! De flacon vind ik super mooi. Groen zie je niet veel bij parfums en het witte roosje maakt het geheel heel vrolijk! Bij de Douglas kun je nu een sample ophalen van Dolce om de geur te proberen.
Benieuwd naar deze parfum? Kijk dan snel verder!

Wat zegt Dolce & Gabbana over de parfum?
''Dolce is een zachtaardige, vrouwelijke mix van witte bloemen, geïntroduceerd door de frisheid van neroliblaadjes en gedefinieerd door de witte amaryllis, een Zuid-Afrikaans bloem.
Topnoten: neroliblad, papajabloem.
Hartnoten: witte amaryllis, witte narcis, witte waterlelie.
Basisnoten: kasjmierhout, muskusachtige noten, sandelhout.
Geurfamilie: bloemachtig, rijke witte bloemen.'' 

Hier kun je een waardebon uitprinten:
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_16april.html?eCircle_cc=&eCircle_mid=700369485&eCircle_rid=7162102827&trac=nl.03x.nwl

Je kunt een sample ophalen t/m 27 april 2014


1 opmerking:

  1. mmm klinkt heel erg goed!
    En leuke tip :)

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen