woensdag 19 februari 2014

Filmpje: Nieuwe eBay Statement Kettingen ♡


Een paar maanden geleden had ik best veel nieuwe (statement) kettingen besteld op ebay en ik had beloofd om ze nog een keer te laten zien in een filmpje of artikel. Ik heb ze allemaal al lang binnen, maar ik had nog geen filmpje gemaakt. Bij deze! In het filmpje zie je hoeveel de kettingen kosten en bij welke verkoper ik ze heb gekocht. Voor de exacte linkjes kun je dit artikel bekijken. Met alle kettingen ben ik heel erg tevreden, alleen bij een ketting is een veertje afgebroken tijdens de verzending (dit zie je ook in het filmpje). Van deze ketting heb ik wel mijn geld teruggekregen, maar op zich is het niet heel erg opvallend.

Youtube heeft het geluid van het filmpje weggehaald, dus nu staat er geen muziek onder.... Ik hoop dat het niet erg is!

Wat vinden jullie van de kettingen? 


8 opmerkingen:

  1. Wat stom van Youtube dat ze het geluid weg hebben gehaald, of had je een liedje eronder staan? Geloof dat ze daar soms ook wel moeilijk om doen ivm copyright. Vind je kettingen in ieder geval wel heel gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kettingen! Zelf heb ik nog geen enkele ketting, omdat ik niet weet hoe je ze kan combineren. Misschien kan je een artikel maken met hoe jij de ketting combineert?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kettingen! Vind ze erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kettingen! I love ebay! Altijd hele mooie statement kettingen voor heel weinig geld! Enige nadeel is geduld moeten hebben! Je hebt het niet de volgende dag in huis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen