donderdag 16 januari 2014

Webshop www.Esprit.nl


Toen ik klein was kocht ik bijna al mijn kleding bij de Esprit. De kleding paste altijd perfect! Ik was altijd heel smalletjes en vaak was kleding al snel te wijd voor mij. Bij de Esprit had de kleding altijd een mooie pasvorm, dus dat kwam goed van pas! Altijd als er een feestje of een speciale gelegenheid was gingen mijn moeder en ik even langs de Esprit. Wat ik mij ook nog kon herinneren van de Esprit was dat ik een keer een trolley had gewonnen! Het was een roze koffer met wieltjes en ik was er ontzettend blij mee. De laatste tijd kom ik er niet meer zo vaak, maar in de webshop van Esprit had ik heel veel leuke dingen gezien. Misschien moet ik toch maar weer even gaan kijken! In de webshop van Esprit vind je een groot assortiment van kleding voor vrouwen, mannen en kinderen. Ze hebben niet alleen kleding, maar ook schoenen en accessoires. 
Benieuwd naar mijn favorieten uit de webshop? Lees dan snel verder!

1. Dit vind ik een heel mooie top met een soort 'waterval' hals. Het past bij veel gelegenheden, zowel overdag als op een feestje.
2. Dit t-shirt is ook erg gaaf. Heel simpel, maar toch heel leuk gemaakt met de zilveren letters 'WHAT!'.
3. Wauw, dit is één van mijn favoriete shirtjes. De driehoekjes geven een beetje een tribal effect en de gouden rand maakt het net even wat mooier.
4. Over deze top was mijn moeder heel enthousiast. Ik vind hem ook heel leuk. Vooral omdat het een soort leer is!
5. Dit soort shirtjes vind ik mooi om te combineren met een skinny jeans. 
6. Bij Esprit vind je ook simpele tops zoals deze blauw/groene. Dit model is ook in verschillende kleuren te verkrijgen.

7. Blousejes zonder mouwen zie je ook best veel dit jaar en ik vind ze erg leuk! Deze heeft een crème kleur en heeft een zwarte strik met stippeltjes.
8. Dit lange mouwen shirt viel mij gelijk op, want het heeft een heel mooi model. Deze kleur sprong er voor mij echt uit: een prachtige lichtblauwe kleur! Dit shirt is verkrijgbaar in verschillende kleuren.
9. Ook dit blouseje viel mij gelijk op (waarschijnlijk door de knalroze kleur!). Dit blouseje zou heel leuk staan op een zwarte jeans met een mooie (statement)ketting.
10. In de webshop van Esprit verkopen ze ook simpele blouses zoals deze grijze.


11. Ik ben helemaal fan van leren broeken! Niet van die glimmende, maar gewoon matte. Ik heb er zelf ook al eentje, maar deze met ritsen bij de zakken is ook wel heel gaaf!
12. In de webshop verkopen ze ook simpele jeans. Dit is een skinny jeans, maar er zijn ook jeans met wijde pijpen. 


13. Dit is een hele mooie trui met een soort bolletjes patroon. Het is ook een lieve zachte kleur. I like it!
14. Aan deze trui sprak vooral de tekst mij aan: Do all things with ♥ (love). Zo is het toch ook? 


15. Dit shirtje met lange mouwen vind ik er ook heel leuk uitzien. Het heeft een soort 'vouw' aan de linkerkant zitten. De kleur is ook echt helemaal mijn ding.
16. Op dit stoere shirt ben ik helemaal verliefd! Bordeaux rood is helemaal hip en de tekst 'arizona' vind ik ook heel gaaf! Bij een jeans met sneakers eronder zou deze heel mooi staan. 
17. Dit zwarte shirt met het hoofd van een tijger ziet er heel leuk uit. Leuk detail: de tijger is gemaakt van rhinestones. Dit shirt hebben ze ook in het grijs.


18. Dit jasje/blazertje heeft een legergroene kleur en geeft een stoere uitstraling. Ik denk dat dit heel leuk kan staan bij de leren broek die je al eerder voorbij zag komen!
19. In de winter kan een lekker warm vest echt niet ontbreken in je kast. Dit wit/grijze vest vond ik er heel mooi (en warm) uitzien!
20. Dit jasje met glinstertjes heeft studs onder de schouders. Heel leuk! 
21. Laatst heb ik ook een waterval vest gekocht in het grijs en zwart. Ik vind dat je die echt moet hebben in je kast. Waarom? Omdat het overal bij past en er super mooi uitziet!
22. Wauw, wat een mooi jasje! Het is een soort bikerjack, maar dan zonder leer. Heel gaaf!


23. Esprit verkoopt ook accessoires. Deze paarse muts lijkt een beetje op een beanie en die zijn op dit moment heel fashionable! 
24. Esprit heeft ook een paar parfums in het assortiment zitten. Dit is een setje met een eau de toilette en een bodylotion.
25. Zien deze handschoenen er niet schattig uit met het hartje?! Deze handschoenen zijn ook handig voor als je op je telefoon zit. Ze zijn speciaal gemaakt voor touchscreens. Zo hoef je nooit meer je handschoenen uit te doen voordat je op je mobiel kunt! 
26. Deze armband met verschillende kralen en een paar bedeltjes vind ik ook heel mooi. 
27. Een sjaal heb je wel nodig in Nederland. Deze blauwe sjaal heeft een ronde vorm en zo kun je hem gemakkelijk om doen en heb je het heerlijk warm!


Zoals je ziet heeft Esprit heel veel leuke kleding en accessoires in het assortiment zitten. Voor elk wat wils! De verzendkosten zijn extreem laag: €0,95 (nog geen euro dus!). En de retourkosten zijn gratis!

Kopen jullie weleens wat bij Esprit? 

3 opmerkingen:

  1. Proficiat !Ik heb je genomineerd voor de Liebster award :)
    lees er alles over in mijn laatste artikel waar je de vraagjes om in te vullen kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen