donderdag 2 januari 2014

Who Looks Better: Rihanna VS Paris Hilton


Vroeger las ik altijd de Hitkrant. Ik had een abonnement en elke week las ik hem weer met liefde! Ik heb al een tijdje geen abonnement meer, maar toch lees ik er af en toe eens eentje bij mijn nichtje of vriendin. Sorry, dit gaat helemaal niet over dit artikel, maar eigenlijk ook weer wel. Vroeger stond er in de Hitkrant namelijk altijd een soort van battle tussen beroemde mensen die dezelfde outfit droegen en dan werd er gevraagd of je wilde stemmen bij wie de outfit het beste stond. Dit vond ik altijd één van de leukste dingen! Dus waarom zou ik niet zoiets doen op mijn blog?! Zo gezegd, zo gedaan. De eerste battle is tussen Rihanna en Paris Hilton.
Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!

Rihanna en Paris Hilton dragen allebei een jurk van Alexander Wang, maar wel met andere accessoires. Als allereerst wil ik zeggen dat ik de jurk echt prachtig vind! Heel lichtroze met zwart is zo mooi! Ja, ik zou wel in deze jurk rond willen paraderen :). 


Rihanna ziet er echt prachtig uit in de jurk. Haar figuur komt zo mooi uit! Ze heeft het geheel heel rustig gehouden, en daar houd ik van. Simpele oorbellen, een armband en mooie zwarte pumps. I like it! De tas is dan wel een beetje jammer, want die past niet echt bij de outfit. Ik zou eerder een clutch hebben gekozen.


Bij Paris Hilton ziet de jurk er ook heel mooi uit. Paris heeft het ook heel clean gehouden: een zwarte ketting, lak zwarte pumps en een ring. De ketting had van mij niet gehoeven. Hij staat een beetje cheap en zonder was het geheel ook mooi geweest. Deze pose is trouwens echt not done. 

En dan nu de vraag: Wie heeft er gewonnen?
Ik ga persoonlijk voor Rihanna. Bij haar staat de outfit gewoon net iets mooier.

Wie heeft er gewonnen volgens jullie? 

9 opmerkingen:

  1. Bij beide vind ik m mooi, t is gewoon zo'n mooi jrukje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. RIHANNA. het staat haar gewoon. Alsof het precies om haar rondingen past. Ja ja ik wil deze jurk ook.. laten maken dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij asos verkopen ze hetzelfde jurkje, maar dan niet van Alexander Wang natuurlijk: http://www.shopstyle.com/action/apiVisitRetailer?id=125398912&pid=uid3361-795231-56&sc=1

      :)

      Verwijderen
  3. Ik vind Rihanna sowieso veel leuker, maar die tas inderdaad niet zo'n goede match. Leuke post :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het Rihanna iets mooier staan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rihanna staat er beter mee! En wat een prachtig kleedje zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rihanna... voor de verandering

    BeantwoordenVerwijderen