donderdag 23 januari 2014

Review: Hema Foaming Shower Gel DREAMY


Van ''Sinterklaas'' kreeg ik een heerlijke foaming shower gel van de Hema in de geur Dreamy. Voor zover ik weet heeft de Hema nog twee anderen geuren naast deze. Zelf ben ik helemaal niet zo van de zeep, maar ik (en mijn moeder!) zijn wel dol op de foaming shower gels van de Rituals. Het schuimt altijd zo lekker en de ze reuken altijd heerlijk. Het enige nadeel is dat ze aan de prijzige kant zijn. Deze van de Hema is eigenlijk gewoon precies hetzelfde, maar heeft wel een andere verpakking en is veel goedkoper. 
Benieuwd naar de review? Lees dan snel verder!

De verpakking is erg schattig. Ik heb nou eenmaal een zwak voor roze.... Op de fles staat: ''today I feel DREAMY floating through a field of FLOWERS''. De verschillende groottes van de letters ziet er naar mijn mening erg mooi uit. De naam van deze geur is donkerroze en dat geeft het een beetje een speelse uitstraling. De dop is gewoon simpel zilver en staat leuk bij het roze. Wat wel vervelend is, is dat je best hard moet drukken voordat de shower gel eruit komt. Vaak heb je dan ook gelijk te veel.


Als je op de dop drukt komt er een gelachtige substantie uit. Vrij snel veranderd dat in schuim, maar je moet wel nog in je handen wrijven om schuim te krijgen. De foaming shower gel schuimt wel goed! Oké, er komt niet echt zo'n fluffy schuimbergje, maar toch. Hij schuimt wel minder dan die van de Rituals. Ik heb het geprobeerd voor jullie op de foto te zetten, maar het ging niet helemaal zoals ik het wilde... Op de tweede foto heeft het schuim al wat luchtigheid verloren (doordat ik het moest fotograferen), maar nu kun je wel een beetje zien hoe het er uit ziet.


Het schuim verdeeld makkelijk over je lijf en de geur is lekker zoet, maar niet heel sterk. Persoonlijk had hij wel wat sterker gemogen, maar dat is mijn mening. Hij maakt je huid wel echt schoon. Met oud&nieuw rook ik helemaal naar de rook (bahh) en 's avonds ging ik douchen en heb ik deze shower gel gebruikt. Resultaat: ik rook niet meer naar rook en voelde me lekker schoon!
De Hema foaming shower gels zijn te koop voor €3,95

Houden jullie ook zo van schuimende douche gels? 

8 opmerkingen:

  1. Ik gebruik deze ook.. vind hem lekker!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik er op dit moment twee van Rituals, maar ben wel benieuwd naar deze (goedkopere) variant. De verpakking ziet er alvast mooi roze uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dreamy is een heerlijke geur, ik heb zelf de EdT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij erg lekker!! Ik heb nog nooit een foming shower gel gebruikt maar ben er wel erg nieuwsgierig naar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze wil ik ook wel proberen, wist niet dat de hema schuimende douchegels had!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat de geur niet zo sterk is, maar ik vind de foams van de hema erg lekker in gebruik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze ook net gekocht, maar dan in een andere geur en ik vind ze heel leuk!

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de foaming gels van Rituals en alletwee die van kneipp! Maar deze heb ik nog niet. Voor deze prijs kan ik het wel eens proberen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen