zaterdag 4 januari 2014

Inspiratie: Cupcakes ♡


Thuis maak ik af en toe eens cupcakes, maar dan meestal alleen het cakeje. Het decoreren lukt nooit zo goed, want ik heb nog niet echt een goed recept gevonden voor botercrème en ik moet nog een spuitzak hebben. Toch vind ik het wel altijd leuk om te maken (en daarna op te eten!). Heel vaak kijk ik naar leuke foto's van cupcakes op internet en dan kom je echt de mooiste creaties tegen. Zo mooi zou ik het ook wel willen kunnen! Vandaag laat ik jullie een paar foto's zien van cupcakes om inspiratie uit te halen. Misschien zit er wel eentje bij die jij gaat maken :).
Benieuwd naar de cupcakes? Lees dan snel verder!


Chocolade cupcakes met een snorretje! Yum yum. Weten jullie nog een goed recept voor chocolade cupcakes? Altijd als ik ze maak worden ze heel droog...


Deze cupcakes zijn zo leuk bedacht. Zo schattig met de kersjes en koekjes die op de cupcakes zitten!


Cupcakes met als thema: Londen! Ze zien er heel mooi uit, maar volgens mij zijn ze helemaal niet moeilijk om te maken. Je hebt wel cakevormpjes nodig die bij Londen horen. Rode botercrème op het cakeje spuiten en een paar plaatjes uitprinten en die op een stokje plakken en in het cakeje prikken.


Omg, deze cupcakes zijn echt perfect. Leuk met al die verschillende kleuren, toefjes, bloemetjes, sterretjes en hartjes. Lekker kleurrijk! 


Wauw, deze cupcakes zijn ook echt perfect. Het zijn niet echt de standaard cupcakes met veel kleuren, maat juist wat rustiger. Ze zien er zo lekker uit..


Deze cupcakes zijn ook heel mooi gemaakt. Het lijkt net echt op een iphone! 


How cute is dit? Een regenboog! Die glittertjes zien er ook heel feestelijk uit :).


Heel rustig met alleen roze en wit. Love it!


Geef mij deze cupcake, please! It looks so yummie!


Hoe leuk is dit: een cupcake met daarop een kleine cupcake!


Dit zijn één van mijn favoriete cupcakes met als thema New York. Het is zo mooi gemaakt en goed afgewerkt. 


Op mijn verjaardag zou ik wel die happy birthday cupcake willen hebben en de roze met glittertjes :). 


Deze cupcakes zijn ook echt heel schattig! 'Red velvet cupcakes' met een uitgesneden hartje en een beetje crème.

Vinden jullie cupcakes ook altijd zo mooi? 


3 opmerkingen:

  1. Aah die snorretjes zijn leuk! En die regenbogen, wat een mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Zelf maak ik altijd cupcakes met suikerpasta, ze staan op mijn blog trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die cupcakes met die apps zijn grappig haha!

    BeantwoordenVerwijderen