zaterdag 9 november 2013

Celebrity Halloween Costumes 2013

 

Zoals jullie allemaal wel weten is het vorige week donderdag (31 oktober) weer HALLOWEEN geweest! Het is een traditie die erg populair is in Amerika. In Nederland word het ook wel gedaan, maar niet door iedereen. Zelf heb ik dit jaar niet meegelopen, maar 2 jaar geleden wel! Het is natuurlijk altijd leuk om snoep te krijgen, haha. Het leukste van Halloween vind ik alle mooie kostuums bekijken en meestal zijn die van de celebs het meest uitbundig. Dit jaar hebben de celebs ook super gave outfits aangehad. Misschien kun je nog wat inspiratie opdoen voor volgend jaar! 
Benieuwd naar deze kostuums? Kijk dan snel verder!

Laten we beginnen met Snooki! Ziet het er niet lief uit? 


Het katten pakje van Doutzen Kroes vind ik ook heel erg leuk. Het past wel bij haar en de latex laat haar figuur nog mooier uitkomen!

Miley Cyrus! Ze is verkleed als Lil' Kim. Ik kende haar eigenlijk niet, maar ik vind het in ieder geval wel een mooie outfit. Misschien niet helemaal voor Halloween, maar toch, ik vind het wel wat hebben!


Herkennen jullie dit pakje nog?! Dit had Miley Cyrus aan toen ze ging twerken.... Perez Hilton vond dit waarschijnlijk erg inspirerend en heeft zich zo verkleed. Ik vind het wel grappig!


Ik zal je eerlijk vertellen dat ik eerst ook niet wist wie dit nou was, maar hier is Demi Lovato verkleed als een soort zombie met allemaal bloed! Het ziet er echt gaaf uit en de make-up is erg mooi gedaan.


Lauren Conrad is verkleed als de tanden fee. Heel origineel en leuk bedacht!


Beyonce ging verkleed als een engel. Ik kon helaas geen foto vinden van haar gehele outfit, maar dit ziet er sowieso al heel mooi uit! I like it!


Wie zou deze groene aliën nou toch zijn? Jawel, het is Lily Allen!


Paris Hilton ging dit jaar ook verkleed als Miley Cyrus. Miley is dit jaar wel erg inspirerend voor Perez Hilton en Paris Hilton. Hoe zou dat nou komen? ;)


Deze halloween outfit vind ik toch wel het aller mooist van allemaal. Dit is Heidi Klum als een (heel) oud vrouwtje. Wauw, ik vind de make-up echt heel mooi gedaan en het ziet er ook heel echt uit. Well done!


 En dit is de laatste.. Uh, whut?! Veel hoef ik hierover niet te zeggen. We zijn al veel van Nicki Minaj gewend, maar dit is wel heel erg bloot...

 
Wat mij betreft is Heidi Klum toch wel de 'Halloween Queen'. Elk jaar heeft ze weer geweldige outfits! Op google kun je ze allemaal bekijken. :D
 

Wat vinden jullie van deze halloween outfits?


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Er zitten echt een paar originele bij! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel en nicki minaj gaat echt te ver heeft niks meer met Halloween te maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Er zitten echt leuke en originele tussen!

    BeantwoordenVerwijderen