zaterdag 19 oktober 2013

Donsjassen van de HEMA ♡


Een paar weken geleden kwam ik in de HEMA en ik zag dat ze hele leuke donsjassen hadden (in de shoplog van gisteren kon je die van mij ook al zien!) Je zult dit soort jassen erg veel zien deze herfst/winter. Bij de Bershka en H&M heb ik ze ook al gezien, maar die van de HEMA waren toch wel het allerleukste! Het zijn hele dunne jassen met veertjes erin. Daarom zijn de jassen dus ook zo licht en zien ze er niet zo dik uit. Anders lijk je net een eskimo, lol.
Ben je benieuwd welke jas ik heb gekocht? Kijk dan snel verder!



Je hebt vier verschillende kleuren waaruit je kunt kiezen: (zee)groen, blauw, zwart en rood. Eerst twijfelde ik heel erg tussen de groene en de blauwe, maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de blauwe. Die kleur is denk ik het mooist bij een lichte huidskleur en blonde haren. De jas ziet er vrij lomp uit, maar als je hem aan hebt valt hij gewoon mooi.


Toen ik thuiskwam vond ik mijn moeder de jas ook erg mooi dus toen heeft zij er ook eentje gekocht in het groen voor als ze op het voetbalveld staat als mijn broertjes moeten voetballen. Van deze jas heb ik alleen geen foto.

De jas is ook erg handig voor als je op vakantie gaat, want hij past in een héél klein zakje die je hier op de foto ziet. Ik heb namelijk altijd te weinig ruimte in mijn koffer voor een jas, maar dat probleem is vanaf nu opgelost!
De jas houdt tot -5 graden celsius warm. Dus ook in de winter! Ik denk dat ik mijn oude jas ga gebruiken voor in de winter, maar deze jas is super voor in de herfst. Mijn hand geeft aan hoe klein het zakje dus is...


Hier is het bewijs dat hij er ook echt in past, haha! Het ging heel erg makkelijk. Veel en veel makkelijker dan als je bijvoorbeeld een slaapzak of matje in zo'n zak moet doen.


De jassen kosten nu maar €39 i.p.v. €49,95. Hier kun je er eentje bestellen bij de HEMA, maar in de winkels zijn ze natuurlijk ook te koop! Ik hoorde wel dat ze heel snel gaan.

Wat vinden jullie van deze donsjassen?





1 opmerking: