woensdag 14 augustus 2013

Inspiratie: Colored mascara


Gekleurde mascara! Het is op dit moment helemaal HOT. Je hebt het vast wel eens gezien op andere blogs. Ik weet dat de LE van Essence, Chanel, H&M en Bourjois gekleurde mascara in het assortiment heeft. Vast wel meer merken, maar van deze weet ik het toevallig. Het is weer eens wat anders dan dat saaie zwart en bruin. De donkerblauwe mascara is wel al lang bekend. Ik vind sommige kleuren echt heel erg mooi! Ik heb ook al twee gekleurde mascara's. Daarom lijkt het mij leuk om wat inspiratie te laten zien van gekleurde mascara.
Benieuwd naar ´colored´ mascara?

Alle foto's komen van Google.


Wauw, dit ziet er echt heel mooi uit! De kleur van de mascara vind ik erg mooi: heel lichtblauw.


Uhm.. ja.. Gekleurd is het wel! Maar of ik het echt mooi vind? Nee. 


Een erg mooie kleur! Een beetje een mix tussen blauw en paars.


Paars is ook erg mooi! Niet te opvallend, maar wel bijzonder.


Wieee, roze mascara! Niet helemaal mijn ding, maar zeg nou zelf: het ziet er wel erg origineel uit!


Echt een prachtige combinatie dit, beautiful! Blauw op de bovenwimpers en lichtblauw op de onderwimpers met bijpassende oogschaduw.... Ik wil dit ook <3


Dit is echt een hele mooie kleur! Groen/blauw, een beetje 'zeegroen'.


De welbekende mascara: donkerblauw! Deze is al wat langer op de markt, maar nog steeds wel erg mooi.



Oké, dit heeft niets te maken met gekleurde mascara, maar deze foto kwam ik tegen op weheartit. Ik wilde hem gewoon even delen. Echt geweldig met die bloemetjes! Love it!

Ik heb ook al twee gekleurde mascara's gekocht! Laatst kon je in mijn 'on its way!' artikel zien dat ik 2 mascara's kocht bij de H&M: een mintgroene en een lichtpaarse. I'm happy!

Wat vinden jullie van gekleurde mascara?


1 opmerking:

  1. gekleurde mascara is inderdaad ontzettend in, heb er inmiddels al 4 haha

    BeantwoordenVerwijderen