woensdag 7 augustus 2013

Ebay & H&M, On its way!


Hey allemaal! Een weekje terug heb ik een bestelling geplaatst op www.ebay.com en op www.hm.com! Vandaag komt het artikel pas online, want ik ben op vakantie (het artikel staat ingepland :). Op ebay heb ik niet zo veel gekocht. Ik ging even kijken op de site van H&M en ik zag dat er een kortingscode was! Namelijk gratis verzending en laat er nou mooi lekker veel sale zijn! Dat is altijd mooi meegenomen, toch? Ik heb niet alleen dingen in de sale gekocht hoor. Ook zijn er 2 beautyproducten in mijn winkelwagentje beland. Mij lijkt het wel leuk om te laten zien wat er allemaal 'on my way' is! Kijk je met me mee?

Laten we eerst maar even beginnen met ebay. Hier heb ik niet zo veel gekocht. Ten eerste heb ik deze piloten zonnebril gekocht die heel erg op een Rayban lijkt. Het is zo'n zonnebril die reflecteerd in het zonlicht! En deze reflecteerd blauw/paars! Maar.. deze zonnebril is niet voor mij, maar voor mijn vader, haha. Je zal vast wel denken: wtf moet een man met zo'n zonnebril?! Deze zonnebril is unisex en dus voor mannen en vrouwen. Mijn vader wilde nog wat leuke zonnebrillen en deze vond ik wel leuk voor hem. Dit soort zonnebrillen zijn namelijk helemaal hip!

Prijs: 2,69 dollar
Link


Ook deze piloten zonnebril heb ik gekocht voor mijn vader. Hij is blauw en reflecteerd groen in het licht! Helemaal leuk, haha. Op google kun je veel foto's vinden van mannen met zo'n bril. Als het niks is is het ook niet erg, want ze zijn super goedkoop!

Prijs: 2,69 dollar
Link


Nu komen de bestellingen van H&M. Normaal zijn er nooit leuke dingen in de sale, maar nu waren er wel leuke dingen, waaronder dit strapless topje. Hij heeft een aztec/tribal printje, heel leuk! Er staan driehoekjes, stipjes, kruisjes en hartjes op. Voor 5 euro moest ik hem wel in mijn mandje gooien. ;)

Prijs: €5,00 (normaal €7,95)


Ook dit topje heb ik in de sale gescoord. Hij is van kant met een doodshoofd erop. Normaal ben ik niet zo van de doodshoofden, maar deze vond ik wel heel leuk! Ik denk dat hij heel leuk staat met een spijker shortje. :)

Prijs: €5,00 (normaal €9,95)


Ook heb ik nog 2 beautyproducten gekocht die niet in de sale waren. Namelijk deze 2 gekleurde mascara's! Ik vind de trend van de gekleurde mascara's echt helemaal geweldig! Deze 2 kleuren (mint en lichtpaars) kwam ik tegen op de site van H&M en ik wilde ze gelijk hebben. Yeah!

Prijs: €2,95 per stuk


Bij de H&M was ik in totaal maar €10,90 kwijt! Ik heb 2 kortingscodes gebruikt: één voor gratis verzendkosten (0549) en één voor 5 euro korting (1304). Nu is de kortingscode van gratis verzending niet meer geldig, maar er zijn vast nog wel meer kortingscodes te vinden op internet. Kijk bijv. even op deze site bij de reacties: http://hm-kortingscode.nl/

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? 


2 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes, toevallig heb ik zelf ook van zulke zonnebrillen besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zonnebrillen en strapless top zijn echt heel erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen