maandag 8 juli 2013

Review: Miss Sporty Pump Up Booster 24h Waterproof


Van Coty Beauty kreeg ik een leuk pakketje met beautyproducten en zo ook deze mascara en eyeliner van Miss Sporty: Pump Up Booster 24h Waterproof. Vandaag ga ik ze voor jullie reviewen. Hier kun je de unboxing video bekijken. Ik vond het heel erg leuk dat ik deze twee kreeg, want van mascara's (en eyeliners) heb je nooit genoeg. Ook handig dat ze allebei waterproof zijn, want het is natuurlijk vakantie en ik ga over een paar weken naar Turkije voor drie weken en ik denk dat ik dan veel ga zwemmen! Maar dan moeten ze natuurlijk wel echt waterproof zijn. Eerst ga ik de mascara reviewen en daarna de eyeliner.
Benieuwd naar deze mascara en eyeliner?


Miss Sporty Pump Up Booster 24h waterproof mascara

Als eerste wil ik zeggen dat het uiterlijk van de mascara er erg leuk uitziet! Leuke combinatie met het kobalt blauw en oranje. Het opendraaien van de mascara gaat ook heel prettig en het dichtdoen ook. Je hoort zegmaar een 'klikje' als je hem goed hebt dicht gedraaid. Zo weet je altijd dat hij goed dicht zit. De mascara bevat 12 ml.


Het borsteltje is heel erg groot, maar dan ook echt héél erg groot. Totaal niet prettig om mee te werken met mijn inieminie wimpertjes. Zeker onhandig voor de onderwimpers. Ook zitten de haartjes van het borstje veels te ver uitelkaar waardoor je niet goed 'tussen' de wimpers kunt komen. Nee, dit borsteltje is niks voor mij.



Hier zie je mijn wimpers helemaal kaal. Zonder wimperkruller of wat dan ook. Ik hou niet zo van kale wimpers bij mijzelf, haha! Ze zijn bijna niet te zien doordat ze blond zijn en zijn ook helemaal niet lang. Op naar de mascara dan maar!


Hier zie je de mascara op mijn wimpers (één laagje). Het lijkt wel alsof de mascara mijn wimpers alleen een zwart kleurtje heeft gegeven. Er zit helemaal niet zoveel volume, dikte en lengte in. Jammer, ik heb wel betere mascara's gehad.. Gelukkig krijg je er geen spinnenpoten en klontjes van. Dat is dan weer een pluspunt! Misschien als je meerdere laagjes doet dat je een beetje volume krijgt, maar dan is de kans op klontjes ook weer groter.


Miss Sporty Pump Up Booster 24h waterproof eyeliner

Net zoals de mascara vind ik de eyeliner er ook heel erg mooi uitzien. De eyeliner 'er uit halen', oké dit klinkt heel erg fout, gaat heel erg moeilijk. Je moet best hard eraan trekken voordat hij eruit gaat, want het potje waar de eyeliner in zit zuigt aan het kwastje... De eyeliner bevat 3,5 ml.


Het kwastje van de eyeliner is lekker dun, lang en daardoor heel erg flexibel. Super fijn om mee te werken! Ik ben namelijk nogal een noob in eyeliner aanbrengen.... Eyeliner zit bij mij altijd overal behalve op de goede plek, haha. De eyeliner is ook heel erg vloeibaar. Daarmee moet je wel mee uitkijken, want je hebt al gauw te veel op je kwastje zitten en dan krijg je een dikke lijn.


Op mijn hand heb ik een paar streepjes en golfjes getekend met de eyeliner. Zoals je zit kun je er hele dunne lijntjes mee maken en is de eyeliner ook goed zwart.


Hier zie je de eyeliner op mijn ogen (met de mascara). Sorry voor de verschrikkelijke eyeliner kunsten, maar op zich vind ik het nog best goed gelukt voor iemand die helemaal niet goed is in eyeliner aanbrengen, toch? De eyeliner droogt ook best snel. Dan heb je ook niet dat de eyeliner afgeeft als je één keer knippert.


En dan nu de grote vraag: Zijn ze allebei ook echt waterproof zoals Miss Sporty belooft? 
Ja, en nee. Als je in het water bent geweest (onder de douche bijvoorbeeld) krijg je wel een beetje vlekken, maar het is niet zo dat de eyeliner en mascara gaan uitlopen. Niet echt helemaal waterproof, maar zeker niet slecht.

De eyeliner en mascara blijven ,zoals Miss Sporty belooft, super lang zitten. Maar heb je ooit een mascara gehad die niet bleef zitten? Ik niet hoor!
De mascara kan ik je eigenlijk niet aanraden, maar de eyeliner daarentegen wel! Wat een super product zeg, wow. Die zou iedereen wel moet hebben!

De mascara kost €4,49 en de eyeliner €3,49. Beiden zijn te koop bij de Etos.

Wat vinden jullie van de mascara en de eyeliner? 



1 opmerking:

  1. ik vind de mascara niet zo maar de eyeliner vind ik wel heel erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen