zaterdag 27 juli 2013

Op vakantie naar Turkije!


Yes, het is eindelijk vakantie! Ook het weer in Nederland is heerlijk! Veel mensen gaan in de zomervakantie op vakantie en ik ook. Ik, mijn ouders en mijn twee jongere broertjes gaan dit jaar naar Turkije. Ik heb er heel veel zin in! We zijn van 1 augustus tot 23 augustus in Turkije aanwezig.
Nu zullen een paar van jullie vast wel denken: 3 weken naar turkije? Zo lang!? Ja, we gaan 3 weken. Nee, we gaan niet 3 weken in een all-inclusive resort zitten tussen alle toeristen, maar we gaan rondreizen door Turkije. Dat is weer eens wat anders! Een paar jaar geleden zijn we ook al 6 weken naar Thailand geweest en toen hebben we ook rond getrokken. Dat beviel iedereen prima, dus dit jaar gaan we weer rondreizen. Ik vind het ook heel erg leuk!

Dit betekent wel dat er 3 weken lang minder artikelen komen. Elke week komen er 4 artikelen online. Meestal zijn het er 6 per week (Op zondag post ik nooit). Sorry! Ik hoop dat jullie het begrijpen. :)
Als ik wifi heb zal ik ook af en toe wat updates plaatsen, maar ik weet niet waar we wel wifi hebben en waar niet. Dan is het ook nog afwachten of er computers/laptops zijn, want een artikel typen op de ipad of ipod is niet heel handig. Zeker als er ook foto's bij moeten...

Wel kan ik zeggen dat die 4 artikelen per week niet alleen van mij zijn, maar ook van iemand anders. Daar zullen jullie vanmiddag meer over kunnen lezen! Hihi.

Gaan jullie nog op vakantie? 

3 opmerkingen:

  1. wat leuk! Ik ga misschien nog naar londen maar dat is nog niet zeker. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Turkije!1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk veel plezier! ik ga eind augustus ook naar turkije een weekje heb er zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen