zaterdag 27 juli 2013

Een gastblogster op PiinkBeautyPrincess!


Zoals ik al in het artikel van vanochtend vertelde ga ik van 1 augustus t/m 23 augustus op vakantie naar Turkije. Dat zijn dus 3 weken en ik vind het niet netjes om dan heel weinig artikelen te plaatsen op mijn blog. Natuurlijk kan ik wel wat artikelen inplannen, maar zeker niet voor elke dag. Zoveel inspiratie heb ik nou ook weer niet, haha! 
Daarom lijkt het mij wel leuk om in deze drie weken elke week een artikel van een gastblogster online te plaatsen. Dat is weer eens wat anders dan normaal én er zijn weer wat meer artikelen op mijn blog. Leuk toch?! 

Hier een stukje over mijn nieuwe gastblogster Marissa:

Hee,
Ik ben Marissa en ik zal de komende tijd een paar gastartikelen schrijven op dit blog. Iets over mij:
-Ik ben 14 jaar
-Mijn hobby’s zijn: dansen, zingen, beauty, fashion, leuke dingen doen met friends
-Ik zit op Havo en ga na deze zomervakantie naar klas 3
Als jullie verder nog iets willen weten, zet het dan even in de comments en ik zal je vraag beantwoorden.

Liefs,
Marissa

Wat vinden jullie van een nieuwe Gastblogster? 

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zal schrijven op deze :) blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Het pakketje van de winactie is gisteren trouwens heel aangekomen!! ik ben er super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen