vrijdag 12 juli 2013

Inspiratie: Zomer ooglooks


Tijd voor een inspiratie artikeltje! Deze keer over zomerse ooglooks. Het is nu eindelijk zomer in Nederland en ik heb vakantie! En zomer betekent natuurlijk vrolijke kleuren! Zelf ben ik super slecht in oogschaduw aanbrengen en dat soort dingen, maar ik vind het wel altijd heel erg leuk om naar mooie creaties te kijken. Ik vind het altijd zo knap als je mooie kleurencombinaties kunt maken. Daarom lijkt het mij wel leuk om wat leuke ooglooks te laten zien.
Kijk je mee naar mooie zomerse ooglooks? 

Alle foto's komen van www.weheartit.com. 


Een neutrale oogschaduw met een zomers kleurtje onder je ogen ziet er super gaaf uit! Dit is met geel gedaan, maar met andere kleuren is het ook heel erg mooi. 


Dit vind ik een hele bijzondere kleurencombinatie: Roze en groen. De roze wordt steeds lichter en lila. Heel mooi! De groen met glitters onder het oog ziet er ook leuk uit.


Wauw! Deze is misschien wel mijn favoriet. De kleurencombinatie met mint en roze is erg mooi. Lekker zomers!


Een lijntje boven je oog met regenboogkleuren ziet er ook heel vrolijk uit! Je hele ogen met regenboogkleuren vind ik minder, maar zo'n lijntje is wel erg leuk.


En natuurlijk mag een nude look niet ontbreken! In de zomer draag ik altijd veel minder make-up en een neutrale oogschaduw is dan ook een must!


Deze is misschien wel een beetje heftig met veel kleurtjes, maar het ziet er wel heel mooi uit!


Misschien heb je het wel al gemerkt maar geel is deze zomer (volgens mij) weer helemaal in! Zelf hou ik nooit zo van geel, maar als het fel is vind ik het wel erg leuk. Deze 2 ooglooks hebben allebei een geel randje boven de eyeliner en dan nog een kleurtje erboven. Nice!

Wat vinden jullie van deze ooglooks? 



3 opmerkingen: