maandag 22 juli 2013

Filmpje: Uitslag PiinkBeautyPrincess bestaat 1 jaar WINACTIE!



Vandaag ga ik dan e-i-n-d-e-l-i-j-k bekend maken wie de winactie heeft gewonnen! Eigenlijk zou hij vorige week al sluiten, maar ik wilde graag de 60 bloglovin' volgers halen. Helaas moet ik nog 3 volgers. Toch wilde ik de winnaar bekend maken! Dit heb ik gedaan met behulp van de fruitmachine.
Ben je benieuwd wie het leuke beautypakket heeft gewonnen? Kijk dan snel de video!

Lieve winnaar: Gefeliciteerd! Ik stuur zo snel mogelijk een mailtje! 
Update: Ik heb je gemaild, maar ik krijg steeds een mailtje dat de e-mail niet verstuurd kan worden omdat het e-mailadres niet bestaat, vreemd. Wil je even je goede e-mailadres geven?!


2 opmerkingen:

  1. hee wat leuk dat ik heb gewonnen misschien kan je mij mailen op: esmeexrosa@gmail.com sorry dat heb e-mail niet werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik niet gewonnen heb, maar proficiat aan Esmee! :D

    BeantwoordenVerwijderen