dinsdag 21 mei 2013

Review: MAX Nagelstickers


Al een tijdje terug had ik meegedaan aan een winactie van Eline (van www.beautylien.blogspot.nl) waar je hele leuke dingen kon winnen. Na een tijdje hoorde ik dat ik had gewonnen! Ik kreeg een pakketje met allemaal leuke spulletjes en zo ook deze nagelstickers van MAX. Ik vond ze er heel leuk uitzien met al die bolletjes in regenboogkleuren! Waarschijnlijk kent iedereen de 'trend' van de nagelstickers wel: ze zijn makkelijk en snel in gebruik en ze zien er leuk uit. Zelf had ik nog nooit nagelstickers gebruikt, dus dit was een mooie gelegenheid om ze eens te testen.
Benieuwd naar deze nagelstickers?

De verpakking ziet er niet slecht uit. Gewoon lekker simpel zwart en niet al te veel poes pas. Je kunt het patroon van de stickers in ieder geval goed zien.
In het pakje zitten 14 nagelstickers, genoeg voor 10 nagels dus. Het zijn er meer dan 10 zodat je altijd wel stickers hebt die groot/klein genoeg zijn voor jouw nagels. Het was wel jammer dat de sticker vééls te breed waren. De grootste maat was zelfs te breed voor mijn grote teennagel!


En toen ging ik de stickers een voor een aanbrengen.....wat een ramp! De stickers waren veels te breed en bleven ook totaal niet plakken. Hoe lang en hoe hard ik ook drukte.. ze bleven gewoon niet zitten! Er kwamen alleen maar bobbels op. Als laatste moet je de stickers (natuurlijk) ook nog vijlen naar de juiste lengte van je nagels. Ook dit was één en al ramp: de stickers waren zo kwetsbaar dat ze steeds afbraken (zoals je ook op de foto kunt zien). Ik had ook nog een topcoat aangebracht omdat ik dacht dat het dan beter bleef zitten, maar daardoor werd het nog bobbeliger. Als je dus (andere) nagelstickers op gaat doen moet je vooral geen topcoat gebruiken!


Nadat ik de nagelstickers op had gedaan had ik ze er ook gelijk weer afgehaald. Het was niet mooi en het ging er steeds af. Het eraf halen ging ook niet al te best. De stickers gingen er opzich goed af, maar er bleven telkens van die kleine bolletjes op mijn nagels zitten. Als ik die dan van mijn nagels probeerde af te halen zat dat bolletje weer op mijn vinger en dan kreeg ik hem daar weer niet vanaf..

Over deze nagelstickers is helaas niks goeds te zeggen, behalve dan dat het printje er leuk uit ziet :). Heel erg jammer. Het had namelijk een goed alternatief kunnen zijn voor de dure nagelstickers! Ik raad je dan ook niet aan om deze te kopen, ookal zijn ze super goedkoop.
De nagelstickers van MAX zijn te koop bij de Action voor maar €0,59.

Hebben jullie de nagelstickers van MAX al geprobeerd?


1 opmerking:

  1. Jammer. Dan kun je het beter zelf maken met gewoon nagellak als het om het printje gaat.

    BeantwoordenVerwijderen