woensdag 22 mei 2013

How to wear: Zebra shorts


Laatst kocht ik bij de H&M een paar leuke shorts (ookal heb ik er al veels te veel:) en één daarvan was een zebra print short. Meestal is de kinderkleding van de H&M heel kinderachtig, maar toch vond ik dit leuk shortje! In het pashokje zat ik al een beetje te bedenken hoe ik dit nou het beste kon combineren. Het is en blijft een short met print dus kan je niet zomaar even een random shirt erbij aandoen.. Veel mensen knappen daarom af op shorts met printjes, maar je kan het juist ook heel leuk combineren!
Benieuwd hoe je een short met zebra print het best kan combineren?

1. Een zebra short kun je goed combineren met een felle neon kleur, bijvoorbeeld roze! Een strapless top met dezelfde kleur sandaaltjes staat er heel leuk bij. Met een hippe pilotenbril maak jij je outfit helemaal af! Je kan natuurlijk altijd nog wat leuke sieraden erbij doen, maar niet teveel. Het broekje is namelijk al best druk.




2. Op dit moment is het echt een must-have om een spijkergilet in je kast te hebben hangen! Ik heb er nog geen, maar ik hoop dat ik snel een leuke vind. Een simpel wit hempje in je zebra short (niet er over heen) met een leuk spijkergilet erop staat super leuk! Al helemaal als je (bijvoorbeeld roze) vans eronder draagt met wat leuke (simpele) sieraden. Voor deze keer geld ook: Not too much!


3. Simpeler kan eigenlijk niet: Gewoon een wijd vallend wit hemdje in je zebra short met een leuke ketting erop en birkenstocks eronder! Niet iedereen vind birkenstocks even leuk, maar ik vind het juist wel leuk staan. Ze lopen in ieder geval heerlijk :).


Eigenlijk is de goudentip: nooit een printje met dezelfde of andere print combineren. Hou het gewoon lekker basic met wat leuke accessoires!

Wat vinden jullie van mijn combinatietips?

1 opmerking: