vrijdag 1 maart 2013

Review: MAX Long Lasting Nail Polish - #305 Pink Diamond

 
Elke keer als ik de Action binnenloop ga ik even bij het make-up schap kijken. Elke keer kijk ik ook even of ze nog nieuwe nagellakjes hebben, maar meestal zijn de standaard kleuren er alleen: rood, topcoat en basecoat. Vorige keer kwam daar verandering in. Ik zag een super mooi roze/koraal lakje met gouden shimmer erin: Pink Diamond! Hij zag er werkelijk prachtig uit! Dus heb ik hem meegenomen. Het is natuurlijk wel altijd  nog de vraag of hij ook mooi is op je nagels en of hij wel goed blijft zitten.
Benieuwd naar dit lakje?

 
Wat zegt MAX zelf over de nagellak:
''Geeft uw nagels een perfecte glans en verbetert de weerstand van uw nagels''
 
De verpakking waar het nagellakje in zit vind ik erg handig. Zo heb je niet dat mensen het al hebben opengemaakt en het al hebben gebruikt, bah. Dat karton is misschien wel een beetje papierverspilling.. Het is ook heel fijn dat het niet op dieren is getest.
De nagellakjes van MAX kosten maar 0,49 per stuk! In een flesje zit 7 ml en is 6 maanden houdbaar.
 
 
Met één laagje dekt de nagellak echt heel slecht. Ik was een beetje teleurgesteld! De gouden shimmer zag je ook niet goed terugkomen. Wat wel erg fijn is, is dat de nagellak SUPER snel droogt! Dus voor de mensen die heel erg ongeduldig zijn (Like me..) is dit wel ideaal.
 
 
Toen ik het tweede laagje had aangebracht was ik verbaasd. Nu dekte hij heel mooi en zag je de gouden shimmer weer. Prachtig! Het geeft je nagels inderdaad een mooie glans. In het flesje zag de nagellak er veel meer roze uit. Op je nagels heeft het ook een soort koraal tintje, I like!
 

 
Nadat ik hem op had gedaan was het natuurlijk de vraag: blijft hij wel lang zitten? Het heet natuurlijk niet voor niets 'Long Lasting Nail Polish'. MAX heeft niet gelogen! Integendeel zelfs, het lakje bleef bij mij best lang zitten. Ongeveer 4 à 5 dagen zonder topcoat (!). Meestal blijft nagellak maar een paar dagen zitten bij mij. Het is zeker de moeite waard om dit lakje aan te schaffen en al helemaal voor de prijs!
 
Hebben jullie nog aanraders voor MAX nagellakjes?




3 opmerkingen: