maandag 15 september 2014

Review: 2B Liner for eyes and lips - 01 Sweet Cherry


Vroeger was de lipliner altijd helemaal hip. Iedereen droeg een iets overdreven lijntje rondom de lippen. Ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk, maar goed, later zeggen wij ook over uggs: gadverdamme waarom droegen we dit?!. Er zijn nog steeds vrouwen die zo'n overdreven lijntje hebben rondom de lippen, maar ik begrijp niet waarom (het is zo ordinair). Ik vind een lipliner wel erg handig en mooi om te gebruiken. Het is eigenlijk een soort hulpmiddel om je lippen mooier in te kleuren. Zo krijg je ook een mooie vorm en kun je minder snel uischieten als je lipstick aanbrengt. Vandaag ga ik deze liner for eyes and lips in de kleur 01 sweet cherry reviewen.
Benieuwd naar de review? Lees dan snel verder!

Wat zegt 2B over de liner for eyes and lips?
''Om je valies deze zomer wat te verlichten introduceert 2B een potlood dat zowel op de ogen als op de lippen kan aangebracht worden. Bovendien bevat de formule van dit potlood karité boter, jojoba olie en vitamine E, voor een voedende werking.''

Met de verpakking is niks mee. Gewoon de vorm van een lippotloodje. De kleur van de verpakking is ook dezelfde kleur als de eyes en lipliner, wat ik persoonlijk erg handig vind. De doorzichtige plastic dop vind ik dan weer wat minder, maar het kan ermee door. Het heeft een fijne, scherpe punt zodat je mooie dunne lijntjes kunt zetten. Erg fijn. Op de foto is de punt alweer wat minder scherp, want ik ben nogal handig en toen liet ik het potloodje op de grond vallen...


Hier heb hem getest op mijn hand. Ik kan er mooie, strakke lijntjes mee zetten zonder te drukken. Een klein veegje geeft al een geweldige pigmentatie. Het is een 'liner for eyes and lips', maar ik zou hem nooit gebruiken op je ogen. Ik wil in ieder geval niet met een rood oog rond lopen, haha. Daarom test ik hem alleen maar op mijn lippen.


Testen op de lippen dan maar! Rechtsboven heb ik een dun lijntje gezet met de lipliner (het ziet er wel heel raar uit, haha). Dit gaat heel erg makkelijk, want je hoeft helemaal niet te drukken en het gaat eigenlijk vanzelf, zolang je maar de liplijn volgt. De lijn is niet heel erg strak, maar als je hem iets strakker wilt moet je het lijntje wat dikker maken. Daarna heb ik mijn lippen ingekleurd met de lip stain van Physicians formula.


Ik vind het altijd lastig om lipstick aan te brengen, want je schiet al snel uit en dan kun je weer opnieuw beginnen. Met deze lipliner gaat het veel beter en het ziet er ook veel strakker en mooier uit. Dit is een prima lipliner voor als je nog mooier je lipstick wilt aanbrengen! 
De liner for eyes and lips van 2b is te koop voor €3,50 bij www.makeuptouch.eu. 

Wat vinden jullie van deze lipliner?  

2 opmerkingen: