woensdag 16 juli 2014

Inspiratie: White lace and crochet

 

De laatste tijd zie je steeds meer witte kanten kleding en ook gehaakte kleding. Het zijn voornamelijk shirtjes, tops, crop tops, vestjes, shortjes en jurkjes. En je gaat het zeker nog meer zien als het wat lekkerder weer wordt. Ik houd wel van de kanten en gehaakte kleding! Het geeft je echt een zomer en Ibiza gevoel. Natuurlijk vind niet iedereen het mooi, maar ik vind het heel erg leuk. Kant word vaak geassocieerd met ordinair en sletterig terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Het ligt er helemaal aan hoe je het combineert. Tja, als je kant draagt zonder iets eronder is het wel sletterig, maar met iets eronder is het eigenlijk gewoon een normaal topje. Ik ben van plan om deze zomer een aantal kanten en gehaakte items te kopen en daarom heb ik alvast wat inspiratie opgezocht.
Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder! 


Dit is echt een outfit die ik zou dragen. Het gehaakte vestje (hoe noem je dit eigenlijk?) is heel zomers en luchtig en perfect voor op het strand. 


Dit gehaakte vestje vind ik ook onwijs gaaf! Hij is iets minder grof gehaakt dan de andere, maar dat is ook wel leuk. Het is ook leuk dat het vestje allemaal franjes aan de onderkant heeft.


 Deze outfit vind ik ook super mooi! Ik zou hem zelf niet zo snel dragen, want ik houd niet zo van rokjes, maar hij is wel erg mooi. Ik weet niet zo goed wat het nou precies is, maar ik denk een soort kanten shirt met lange mouwen.


Deze outfit is ook weer zo perfect! Alles hieraan is gewoon perfect. Als eerste vind ik de shorts met kanten bloemen heel goed staan bij het witte zwierige topje. De kimono is ook geweldig. Deze maakt de outfit wat kleurrijker.


Deze outfit heeft wel erg veel kant, maar hoe dit meisje het gecombineerd heeft vind ik wel leuk. Het is een croptop met een shortje en dan heeft ze ook nog een spijkerjasje aan met armbanden.


Hoe leuk is dit kanten topje?! Zoiets zou ik wel graag willen dragen, want het is een topje die je met veel dingen kunt combineren en zeker geschikt is voor de zomer.


Dit is een van de mooiste jurkjes die ik gezien heb voor deze zomer. Het is een gehaakt jurkje met allemaal bloemen. Hieronder zit een wit strapless onderjurkje zodat je niet alles kunt zien. Bij de taille is het wat strakker en hierdoor heeft het jurkje een mooie vorm. Ik vind hem zo leuk!


 Dit kanten shirt met lange mouwen vind ik ook heel stijlvol! Vlak boven de navel zit een elastiek zodat het shirt wat meer vorm krijgt.


Dit is ook weer zo'n Ibiza outfit. De shorts zijn echt super gaaf en passen goed bij de bandeau. Ook het gehaakte shirt staat geweldig bij deze outfit.


 Dit is een bandeau top met kant en aan de onderkant zitten een soort van blaadjes. De shorts hebben ook stukjes kant als je goed kijkt. Weer een outfit die helemaal goed matcht.


 WAUW, dit shirt! Het ziet er zo gaaf uit met de blote schouders en een witte bandeau eronder. Wat kan ik hier nog meer over zeggen? De foto zegt al genoeg, haha :). Dit shirt lijkt ook een beetje op die van de eerste foto, maar deze is iets bloter. 

Wat vinden jullie van kanten en gehaakte kleding? 

6 opmerkingen:

  1. Oeh echt hele leuke inspiratie meid <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh I love it all, prachtige inspiratie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind kant en gehaakte kledingstukken erg leuk! Ik heb al meerdere kanten en gehaakte items in mijn bezit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. replica bags vancouver fake gucci p4b55r8g89 7a replica bags meaning discover this info here l9f55j5s39 replica designer bags replica bags china q0d31l0r77 replica chanel bags ebay you can try here u5w88q0c90 replica bags korea

    BeantwoordenVerwijderen