vrijdag 25 juli 2014

Inspiratie: Flower Crown

 

 De laatste tijd kom ik echt overal bloemenkransen tegen! Het is niet normaal, iedereen heeft ze. Als het niet op internet is dan is het wel op straat. Je kunt ze gewoon niet meer ontwijken. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, want zeg nou zelf, ze zien er toch ook gewoon leuk uit?! Heel zomers en kleurrijk. Ik houd wel van deze Ibiza achtige stijl. Vorig jaar in Turkije had ik ook een bloemenkrans gekocht, maar door het reizen is hij helemaal kapot gegaan. Super jammer! Dit jaar ga ik zeker weer een bloemenkrans kopen of misschien zelf maken. Vroeger maakte ik ook soms zelf bloemenkransjes van madeliefjes. Je moest dan altijd een klein sneetje maken in het steeltje. In dit gaatje deed je weer het steeltje van een ander madeliefje. Zo had je ook een bloemenkrans! Laatst probeerde ik dit weer te doen, maar toen gingen alle madeliefjes kapot... oeps.
Benieuwd naar flower crowns? Kijk dan snel verder! 


 Dit is een hele bijzondere flower crown. Meestal zijn flower crowns gemaakt van rozen, maar deze heeft hele aparte witte met roze bloemen. Ik vind het mooi! Ze lijken een beetje op orchideeën. Weet iemand wat voor bloemen dit zijn?


Je zult deze zomer vast veel grote bloemenkransen zien. Dit is een voorbeeld van zo'n krans. Deze heeft vrij grote bloemen en mooie kleuren. Ik vind het witte heel goed bij de paars/rode kleur passen.


Maar je zult niet alleen hele grote bloemen zien, maar ook kleine bloemen. Deze zijn wat minder opvallend, maar zeker niet minder mooi.
 

Deze bloemen vind ik ook erg mooi. Het zijn rozen in verschillende kleuren roze en rood. Er zitten ook blaadjes aan, net echt! In een knot staat een bloemenkrans ook erg goed.


Ik vind deze bloemenkrans echt iets voor een bruiloft. Vinden jullie ook niet? Het zijn veel verschillende bloemen, maar wel wit. Er zitten ook veel takjes en blaadjes aan. Super leuk!


Deze krans heeft ook verschillende roze bloemen met veel takjes en blaadjes. Deze krans doet mij weer denken aan elfjes, haha.


Dit zijn weer wat neutralere bloemen in crème en licht bruine kleuren. Het zijn wel grote bloemen, maar door de kleuren is de bloemenkrans wel heel subtiel.


Deze krans bestaat uit allemaal roze rozen. Achteraan zit er ook nog een lint aan! Deze bloemen lijken trouwens heel erg echt.


Dit vind ik ook zo gaaf gedaan! Een hele lage knot met aan de zijkant allemaal kleine bloemetjes. Het ziet er heel leuk uit. 


Op festivals zie je de bloemenkransen ook veel! Dit meisje heeft een prachtige krans op met verschillende kleuren bloemen. Ik vind hem heel erg mooi!


Madeliefjes! Ik heb al een keer een inspiratie post gemaakt over madeliefjes, maar ik kon het niet laten om deze foto hierin te zetten. Dit is ook een bloemenkrans, toch?!


Wauw, dit is weer een heel andere soort bloemenkrans. Heel chique met de kleine witte met paarsachtige bloemetjes. Ik vind het ook een mooie foto!
Welke 'flower crown' vinden jullie het mooist?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten