dinsdag 4 maart 2014

Action Ear Cuff


Bij de Action zag ik ineens een paar earcuffs liggen in een rommelig vak met allemaal sieraden. De ear cuffs zijn al best lang een trend, maar ik heb er eigenlijk nog nooit eentje gehad. Het moet echt bij je passen, want een ear cuff kan er al snel vrij 'hard' uitzien. Als ik ze op internet zie vind ik ze er altijd heel gaaf uitzien! Bij de Action zag ik drie verschillende soorten liggen, maar ik heb er maar eentje meegenomen. Ik wist niet of het mij wel stond en of ik het ook wel echt ging dragen, want anders zou het zonde zijn om er nog meer te kopen. Dit is een earcuff met allemaal diamantjes, van groot naar klein. Het zijn zeven diamantjes in totaal. Ik vond deze er wel heel mooi uitzien! 
Benieuwd naar de earcuff? Lees dan snel verder! 

Voor zover ik weet heeft de Action 3 verschillende ear cuffs in hun assortiment zitten, maar dat weet ik niet heel zeker. Ze hadden er ook een met een slang en een met met twee kettingen en een pistooltje er aan. Die waren ook erg mooi! Deze ear cuff is eigenlijk gewoon een oorbel, maar dan langer en met een ringetje (cuff) eraan die je om je oor kunt doen. Tussen de diamantjes zie je allemaal kleine zilveren bolletjes als je goed kijkt.


Op het plaatje zie je dat de ear cuff word gedragen in het tweede gaatje, maar als je die niet hebt kun je hem ook gewoon in je eerste gaatje doen. Ik heb wel een tweede gaatje, maar ik vind het in je eerste gaatje mooier. Hier draag ik de ear cuff helemaal om mijn oor (Ik weet niet hoe je het anders kunt uitleggen!), maar dan zit hij wel heel strak. Als je hem zo wilt dragen moet je het ringetje wel een beetje buigen. 


Hier draag ik de ear cuff iets minder strak in het eerste gleufje, ik weet niet hoe je het anders kunt omschrijven. Volgens mij is het de bedoeling dat je hem zo draagt, want nu hoef je de cuff niet te buigen. Ik vind hem wel erg mooi. Hij is wel groot, maar het ziet er wel gaaf uit! Het lijkt nu ook net alsof je heel veel gaatjes hebt met overal een knopjel in. Ik heb veel gaatjes altijd al heel mooi gevonden, alleen mijn ouders niet. Gelukkig heeft mijn opa ze kunnen overhalen dat ik een tweede gaatje kon laten schieten toen ik elf jaar was! 


Ik weet nog niet zo goed hoe ik de ear cuff ga dragen. Of helemaal om mijn oor of dat het ringetje nog een beetje uitsteekt. Wat vinden jullie mooier? Misschien zit hij beter als ik hem in mijn tweede gaatje doe, maar dan moet ik wel nog een andere oorbel in mijn eerste gaatje doen. Deze ear cuff vind ik wel heel leuk, want de diamantjes zien er zo mooi uit (vooral in het zonlicht!).
De ear cuffs zijn voor maar €0,59 te koop bij de Action. Helemaal niet duur!

Wat vinden jullie van deze ear cuff? 

9 opmerkingen:

  1. Oooh, superleuk! misschien moet ik maar bij jou naar de Action, want hier hebben ze elke keer niks en deze wil ik ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig ding! Ik ben enorm dol op de action, winkel is bij mij totaal niet veilig hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik vind hem wel erg leuk voor een feestje! Op de eerste manier vind ik mooier staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze erg leuk maar ben zelf meer van de lange oorbellen dus sla deze over. Maar leuk zijn ze wel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik heb degene met de slang en dan doe ik in mijn andere oor een bijpassende oorbel (zwart roosje net als de earcuff), ook van de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuik,als ik dit zie liggen neem ik het zeker mee.heb altijd al een 2e gaatje willen hebben maar het is nooit zover gekomen :d

    BeantwoordenVerwijderen