dinsdag 31 december 2013

Review: Vaseline Essential Moisture Daily Hand and Body Lotion


Nu het echt winter is geworden merk ik dit aan alle kanten: een droge huid, droog haar, droge handen, droog gezicht, droge lippen.. en ga zo nog maar even door. De winter is ook leuk hoor, maar niet op dit gebied. Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede handcrème, want het is zo verveld als je droge handen hebt. Het gevoel  van droge handen is echt niet leuk. Laatst kocht ik bij de Action een hand & body lotion van Vaseline. Vaseline is echt mijn favoriete merk in de winter. Ik smeer het echt overal op! Daarom was ik ook zo blij toen ik deze hand crème zag staan in de Action! Wie weet word dit wel mijn favoriete hand & body lotion. 
Benieuwd naar de review? Lees dan snel verder!


Wat zegt Vaseline zelf over de hand & body lotion?
''Vaseline Essential Moisture lotion bevat meerde vitaminen. Het helpt verloren vocht weer aan te vullen en het geeft de huid de essentiële voedingsstoffen - vitaminen A, B, E & mineralen - voor een vitale en gezonde huid, iedere dag.'' 


De verpakking is gewoon zoals we van Vaseline gewend zijn, met het grote logo. De tube is crème kleurig en ziet er rustig uit. Het is ook niet een hele grote tube (er zit 75 ml in) en dat is fijn, want zo kun je hem ook gemakkelijk meenemen in je tas.


De substantie is best vloeibaar. Het is dus echt een lotion. Als je de tube openmaakt loopt het er bijna uit. Dat is wel vervelend, want dan is gelijk heel de dop vies. Doordat hij best vloeibaar is kun je het wel makkelijk uitsmeren. Als je goed kijkt lijkt het net alsof er een soort glittertjes in de lotion zitten, maar dit zie je niet op je huid hoor!


Wat de geur betreft: HEERLIJK! Ik weet niet of je de 'vaseline' geur kent, maar zo ruikt deze hand & body lotion dus ook. Ik ben niet goed in geuren beschrijven, maar hij ruikt lekker fris en schoon. Heel erg lekker! 
De lotion trekt ook heel snel in en je voelt dat je handen en huid veel  minder droog zijn. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit mijn favoriete hand & body lotion is op dit moment! Op dit moment gebruik ik hem meer voor mijn handen, want in de winter gebruik ik vaak bodybutter voor mijn huid.
Vaseline Essential Moisture Daily Hand and Body Lotion is te koop voor maar €1,39 bij de Action.

Hebben jullie een favoriete hand & body lotion? 

6 opmerkingen: