dinsdag 24 december 2013

Review: Maybelline BabyLips Pink Punch & Cherry Me ♡



Vandaag ga ik 2 Babylips van Maybelline reviewen: Cherry me en Pink Punch! Toen ik hoorde dat de Babylips naar Nederland kwamen was ik zo ontzettend blij! Ik had er heel veel goede reviews over gelezen en ik wilde ze ook graag hebben. Ik heb nou eenmaal een zwak voor lipproducten, en met name lipbalms. Mij zie je echt de hele dag door mijn lippen invetten (op dit moment is mijn favoriet de coconut care lipbalm). Anyway, terug naar de Babylips! Voor mijn verjaardag had ik nog een cadeaubon gekregen van de dio en daarvan heb ik dus 2 babylips gekocht. Ze kosten normaal €3,49 per stuk, maar toen waren ze in de aanbieding voor maar €2,99. Ik heb ze al best lang, dus tijd genoeg om ze eens uitgebreid te testen.
Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

De lipbalms zien er heel kleurrijk en vrolijk uit! Precies zoals een lipbalm hoort te zijn, toch? Vaak vind ik het fijn als make-up een luxe verpakking heeft, maar een lipbalm gaat toch mee in je tas en dan maakt het niet uit. Pink Punch is een knalroze kleur en Cherry Me een rode kleur.


Hier heb ik Punch op mijn lippen. Ik wist niet zo goed wat ik van de pigmentatie kon verwachten, maar dit ziet er zeker goed uit voor een lipbalm! Meestal is een lipbalm niet of weinig gepigmenteerd, maar bij deze zie je wel een subtiele roze kleur. Prachtig! Hij ruikt ook nog eens heerlijk zoet naar snoep of bubblegum. 


Cherry Me geeft ook wel wat pigmentatie af, maar iets minder dan Pink Punch. Het is wel een erg mooi kleurtje. Hij ruikt lekker naar kersen, een beetje te vergelijken met van die kersen snoepjes. Beiden lipbalms smeren heel erg fijn. Als je ze op je lippen zet voel je gelijk dat het heel zacht voelt. Mijn lippen voelen daarna ook heel zacht aan, als echte baby lips, haha. 


Of ik fan ben van de Babylips? JA! Ze voeden mijn lippen heel goed en in de winter komen ze zeker goed van pas. Ze ruiken allebei super lekker en zien er ook nog eens mooi uit!
De Babylips zijn te koop bij de Etos & DA voor €3,49 per stuk. 

Hebben jullie al kennis gemaakt met de Babylips? 

12 opmerkingen:

  1. ze zijn zeker fijn, heb zelf de blauwe en hij doet goed zijn werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Cherry Me vandaag ook in de review, fijn is 'ie, he? Ik ben er helemaal verzot op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, lijken me fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er goed uit!, lijken mij erg fijn. Ze zijn ook totaal niet duur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind mijn vaseline nog steeds fijner dus ik skip deze hype :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kleur op de lippen ook erg mooi! Ik heb jammer genoeg nog een hele stapel lippenbalsems, dus eerst die maar opmaken voor ik deze koop! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn mijn favorieten, ik heb ze toevallig allemaal. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben denk de enige die hier niet heel erg voor warm loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil deze ook!! Alleen ben ik ze nog niet tegengekomen in de winkel :(

    BeantwoordenVerwijderen