vrijdag 27 december 2013

Review: La Femme Nagellak - #99 Gun Metal


In mijn shoplog konden jullie al zien dat ik een nieuw glitter nagellakje had gekocht bij de Big Bazar: #99 Gun Metal. Hij viel mij gelijk op, want er zitten zoveel mooie glitters in! Voor maar één euro kon ik hem echt niet laten liggen. Het is echt een kerstlakje wat mij betreft, want alle kleuren van kerst zitten erin: zilver, groen, rood en donkerroze. De review is wel een beetje laat online gekomen, want Kerstmis is al afgelopen. Sorry daarvoor! Maar het is ook een leuke topcoat voor oud & nieuw of voor een feestje. Beter ooit dan nooit, toch?!
Benieuwd naar dit lakje? Lees dan snel verder!

De verpakking vind ik een beetje goedkoop overkomen (wat hij eigenlijk ook is). Het plastic is heel bobbelig en je kunt moeilijk lezen wat er staat. De naam 'gun metal' kon ik maar net ontcijferen :).


Voor de swatch heb ik een groene lak van Essence gebruikt als basis. Met één laagje zie je de glitters al super goed zitten! Heel erg mooi. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat hij zo goed zou dekken. Het kwastje lakt ook fijn en verspreid de glitters gemakkelijk. Op deze foto's kun je de glitters in het potje ook goed zien. Deze nagels had ik trouwens met eerste en tweede kerstdag. 


De nagellak moet wel heel lang drogen, echt heel lang. Hierdoor kreeg ik ook een paar van die deukjes in mijn nagels (misschien kun je het zien op de foto's). Dat is eigenlijk het enige minpunt.Voor de rest is het echt een prachtig lakje. Hij glimt zo mooi!
Gun Metal is te koop bij de Big Bazar voor maar €0,99.

Wat vinden jullie van dit nagellakje? 


17 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij zo lang moet drogen, maar het resultaat is wel heel feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooiii lakje! ben altijd fan van lafemme omdat de lak zo snel droogt maar heb nog nooit een glitter lak gehad de gewone lakjes drogen altijd super snel bij mij :P!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lakje! Ik geef hem weg als winactie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie lak! Jammer van de droogtijd!

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Mooie lak, jammer van de droogtijd! al heb ik dar wel vaker met la femme lakken,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind die nagellak echt heel erg mooi :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat ziet deze er mooi uit zeg, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi lakje! Helaas ligt er geen Big Bazar bij mij in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo naar vind ik die droogtijd altijd met glitters, ik krijg ze ook bijna nooit netjes omdat ik het geduld gewoon niet heb haha. Maar ik vind ze wel heel mooi staan :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen