maandag 14 oktober 2013

SALE bij de Hollister!


Hey allemaal! Sorry dat ik heel lang niet meer iets gepost heb. Ik zal in het kort even uitleggen waarom. Ten eerste heb ik het erg druk op school, veel huiswerk en veel toetsen. Het liefst ben ik natuurlijk met mijn blog bezig, maar school gaat nu eenmaal voor.... Ook heb ik niet altijd inspiratie voor nieuwe artikelen. Dus als je nog leuke ideetjes hebt, ik hoor het graag! Genoeg hierover, op naar het echte artikel!
Gisteren ging ik met mijn nichtje en moeder naar de Primark in Hoofddorp en toen vertelde ze mij dat er sale was in de webshop van de Hollister! Voor degenen die niet weten wat de Hollister is: het is het zusje van de Abercrombie&Fitch en verkopen vrij dure dingen (maar wel hele leuke!). Nu is er dus tot wel 50% korting en dan betaal je helemaal niet veel voor bijvoorbeeld een trui, vest of een shirtje.
Toen we thuiskwamen gingen we gelijk even kijken en er waren echt hele leuke dingen in de sale. Dus we hebben iets besteld!
Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!

Als eerste ga ik laten zien welke items, die ik heel erg leuk vind, in de sale zijn. Sommigen zijn misschien niet meer in elke maat te verkrijgen, maar toch wil laten zien welke ik leuk vind. :)

Hermosa Shine Tank
Als eerste dit witte topje met 'HOLLISTER' erop in roze letters. Misschien een beetje zomers, maar ik vind hem wel erg leuk!
Prijs: van €22 voor €16,99


1,000 Steps Beach Tee
Aah, dit is echt een super super super super leuk shirtje! Wauw! Er staat ook 'hollister' op met blauwe letters en op de mouwen zit een soort kant. Ik heb hem alleen niet besteld, want ik kwam er te laat achter dat deze er ook was...
Prijs: van €34 voor €16,99


Avalon Place T-Shirt
Dit vind ik ook een heel leuk shirtje. Deze heeft (half)lange mouwen en is dus meer voor deze tijd van het jaar. Ook hier staat 'hollister' op.
Prijs: van €39 voor €16,99 


Valon Tank 
Dit topje is ook lekker zomers! De kleur is heel erg mooi en het leukste is dat er met oranje letters 'hollister' op staat. Leuke kleurencombinatie!
Prijs: van €29 voor €16,99


San Clemente Hoodie
Dit vest vind ik ook erg mooi. Gewoon simpel wit. Deze wilde ik eerst ook bestellen, maar ze hadden mijn maat (XS) niet meer...
Prijs: van €60 voor €34,99


Santa Monica Shine Sweatshirt
Een trui kan deze winter niet ontbreken. Dit truitje vind ik erg mooi met witte letters en glitters. De kleur is trouwens navy, maar ik vind dat het op de site er meer zwart uitziet.
Prijs: van €49 voor €18,99


San Clemente Hoodie
En jullie zijn waarschijnlijk wel benieuwd wat ik heb gekocht! Het is dit vest geworden in de kleur navy. De kleur is super mooi en past overal wel bij. Ik hoop dat hij ook goed zit en lekker warm is, haha! Mijn nichtje heeft een vest gekocht in het roze en haar zusje heeft dezelfde als mij gekozen. :)
Prijs: van €60 voor €34,99


Wat ik wel jammer vind is dat je €10 euro verzendkosten betaald. Dat vind ik persoonlijk erg veel geld! Als je boven de €75 besteld hoef je geen verzendkosten betalen dus ik en mijn nichtjes waren geen geld kwijt aan verzendkosten, gelukkig. Wauw, ik ben zo blij met mijn aankoop! Hopelijk komt hij snel binnen. Ik kan niet wachten!

Gaan jullie nog wat bestellen? Let me know!

5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik wel van de sale ga profiteren, ik ben gek op Hollister maar de prijzen zijn soms nogal aan de hoge kant :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleding! Vooral nu met die kortingen is het leuk shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen