woensdag 16 oktober 2013

Review: Catrice Ultimate Nail Lacquer - #45 Kitch Me If You Can


Zoals jullie misschien wel merken ben ik helemaal weg van mooie glitter top coats. Een paar weken terug heb ik ook een review geschreven over een paarse glitter top coat van essence. Vandaag ga ik weer een glitter lakje reviewen: #45 Kitch Me If You Can van Catrice. Het is een nieuw effect coat lakje van het nieuwe assortiment. Hij trok gelijk mijn aandacht, want de lichtroze flakies glinsterden zo mooi en de mini glitters zagen er ook prachtig uit! 
Ben je benieuwd wat ik van de lakje vind? Lees dan snel verder!

Het lakje ziet er mooi en rustig uit. De flacon heeft geen rare vormen, gewoon lekker simpel! Door de zwarte dop ziet het er gelijk veel professioneler uit. Op de dop staat trouwens nog 'CATRICE', maar dat zie je niet op de foto.
Het kwastje is niet zo heel bijzonder. Lekker breed zoals we van Catrice gewend zijn. Ik ben er fan van! Dunne kwastjes vind ik nou eenmaal niet fijn werken.


Het aanbrengen van de top coat gaat niet heel moeilijk, maar het is wel moeilijk om de en flakies glitters gelijkmatig over je nagels te verdelen. Daar hebben de meeste glitter top coats vaak last van en deze ook.


Hier heb ik twee laagjes op mijn nagels. Je ziet nu veel meer flakies! Voor een top coat vind ik dat hij zeker niet slecht dekt.  


Bij een lichtroze (bijna nude nagellakje) vind ik de top coat heel mooi staan. Hier heb ik één laagje van de top coat op. Je kunt zien dat de flakies niet gelijkmatig over mijn nagel zijn verdeeld. 


Met twee laagjes ziet het er nog mooier uit! De flakies glinsteren heel erg mooi in de zon. Toen ik foto's ging maken werd het al een beetje donker. Daarom zie je het niet zo goed glinsteren.  


Wauw, I'M IN LOVE! Wat een prachtige top coat! Hij bleef ook super lang zitten. Maar liefst 5 dagen! Als je nog een mooie top coat zoekt kan ik je deze zeker aanraden. Het is geen standaard top coat, want de flakies zijn lichtroze. Het effect van de roze glitters/flakies vind ik heel gaaf. Het geeft meteen een zachtere uitstraling aan je nail art of nagellak.

De top coat van Catrice bevat 10 ml en is te koop bij de Kruidvat of Trekpleister voor €2,99.

Wat vinden jullie van dit nagellakje? 

7 opmerkingen:

  1. leuk is ie maar vind t altijd zo lastig om t eraf te halen..:P

    xx 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze echt helemaal geweldig. Alleen toen ik laatst in de voordeelshop was, kocht ik een lakje dat er heel erg op leek en zelfs nog iets mooier vond (daar zaten meer zilveren glitters in!):).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ondanks dat de glitters wat minimaal zijn vind ik hem wel erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen