donderdag 29 augustus 2013

I'M BACK IN HOLLAND!


Hey allemaal! Ik ben weer terug van een super leuke vakantie en dat wilde ik jullie even laten weten (zaterdag ben ik teruggekomen)! Je hebt vast wel gemerkt dat het een beetje rustig was op PiinkBeautyPrincess. Af en toe kwamen er wel artikelen die ik had ingepland, maar echt veel waren dat er niet. Ik zit er over na te denken om een 'reisverslag' te plaatsen, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Gewoon omdat over drie weken vakantie schrijven best veel is. We zijn namelijk naar heeeel veel plaatsen geweest in Turkije en we hebben zoveel gedaan dat dan een heel lang verhaal word. Het was in ieder geval een top vakantie en ik kan het iedereen aanraden om naar Turkije te gaan om te reizen!
We kwamen een dag later aan dan gepland. En dan zul je wel denken: 'hoe dan? Je ging toch met het vliegtuig?!' Ja, dat is inderdaad zo, maar toen we op het vliegveld van Istanbul aankwamen en we gingen inchecken zei de man achter de balie in barslecht Engels dat we overboekt waren.. jep. We moesten dus de volgende ochtend met het vliegtuig naar Nederland. Ik was verbaast en eigenlijk ook wel boos! Ik wilde naar mijn konijntjes, haha. Gelukkig waren we niet de enigen. Heel veel Nederlanders waren overboekt... Het leuke was dan wel dat we gratis terug mochten vliegen, 400 euro p.p. schadevergoeding kregen (in totaal 2000 euro, want we zijn met zijn vijven) en een overnachting in een luxe hotel. Geluk bij een ongeluk, haha!

Vanaf nu komen er weer elke dag artikelen. Maandag moet ik weer naar school en dan komen er waarschijnlijk minder artikelen, want dan moet ik weer even aan het ritme wennen. De vakantie gaat te snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten