zaterdag 13 juli 2013

Review: Coconut Care Lip balm


Laatst kocht ik bij de action weer wat leuke spulletjes waaronder deze lippenbalsems van Coconut Care. Klik hier om de shoplog te bekijken. Meestal koop ik geen lippenbalsems omdat ik er gewoon al veel te veel heb, maar voor deze moest ik wel een uitzondering maken! Het zijn namelijk lippenbalsems die naar kokosnoot ruiken en tja, dat moest ik gewoon proberen.
Benieuwd naar deze lippenbalsems?

Wat zegt Coconut Care zelf over de lippenbalsems?
''Voor de dagelijkse bescherming en verzorging van de lippen. Gebruik zo vaak als nodig.''

Niet heel bijzonder: gewoon zoals iedere andere lippenbalsem.



Qua uiterlijk lijken de lippenbalsems heel erg op die van labello, de dop is alleen lichtbruin en er staat natuurlijk geen 'Labello' op. Ook is de balm wat dunner.


De lippenbalsem geeft een mooie glans aan mijn lippen en voelt heel zacht aan. Het aanbrengen gaat heel makkelijk en de geur is echt héérlijk! Je blijft de geur ook ruiken als de lippenbalsem op je lippen zit, mmmm.


De lippenbalsem is echt heel erg fijn en maakt mijn lippen super zacht. Hij verzorgt de lippen ook dus dat is nog een pluspunt!
Wat ik wel jammer vind is dat hij best snel intrekt. Je kan het fijn vinden, maar ik vind het persoonlijk fijn als je iets op je lippen 'voelt'. Ik kan het ook niet anders uitleggen, haha.
Deze lippenbalsems zijn te koop bij de Action en zitten per twee verpakt. Ze kosten maar €0,69 en dat is dus €0,35 per lippenbalsem, super goedkoop!

Hebben jullie deze lippenbalsem al geprobeerd? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten