maandag 1 juli 2013

PiinkBeautyPrincess bestaat 1 jaar!


Woehoeee, je kunt het al aan de titel zien, maar mijn blog bestaat vandaag precies 1 jaar! Dat is toch een klein feestje! Vorig jaar op 1 juli kwam mijn eerste post online in de vorm van een filmpje. Als ik nu mijn eerste artikels bekijk zie ik toch wel héél veel verschil. Ten eerste heb ik nu langere artikels met meer tekst en een betere schrijfstijl. Mijn header (en lay-out) heb ik één keer veranderd en ik ben nog steeds heel blij met hoe het nu is. Jullie ook? Ook heb ik al een aantal samenwerkingen gehad met bedrijven: Winacties, advertorials, gastartikels en producten reviewen. Ik ben heel trots op mijn blog en wil er ook nog heel lang aan werken. In een jaar heb ik best veel bereikt, dat had ik nooit gedacht!

Even alle ´mijlpalen´ op een rijtje:
Op bloglovin heb ik 45 volgers
Op Youtube heb ik 116 abonnees
Op Twitter heb ik 6 volgers
In totaal heb ik 234 posts geplaatst.
Mijn blog is 25118 keren bekeken.
En jullie hebben 374 reacties achtergelaten

Vandaag heb ik alleen nog één toets van biologie, het leukste vak van de wereld, en dan ben ik lekker klaar met leren en toetsen, yes!

En.... wie jarig is trakteert! Daarom komt vanmiddag om 12:00 een winactie online! Als je dus mee wilt doen aan mijn winactie moet je zeker even kijken.


5 opmerkingen: