dinsdag 18 juni 2013

Celebrities without make up #2


Het is al ongeveer een jaar geleden dat ik voor het eerst een 'Celebrities without make up' artikel postte! Ik heb er toen niet heel veel reacties op gekregen, maar wel héél veel bekijks! Een teken dat mensen dit toch wel interessant en leuk vinden om te zien. Zelf vind ik het ook altijd heel grappig om al die mooie celebs zonder make-up te zien. Bij sommige schrik je wel even hoor... Wat make-up niet allemaal kan doen! Maar er zijn ook een paar echte 'natural beauties'! Zelf zou ik niet zo snel zonder make-up de deur uitgaan. Ook al draag ik alleen mascara. Ik weet niet hoe het kan, maar door mascara heb ik gelijk een stralender gezicht!
Benieuwd naar celebrities zonder make-up?

Amanda Seyfried
Wauw, ik vind Amanda Seyfried zonder make-up ook nog best mooi! 


Doutzen Kroes 
Eerlijk gezegd schrik hier van! Ik herkende de Doutzen Kroes zonder make-up eerst niet. Wat een verschil zeg. En vooral de wenkbrauwen!


Kristen Stewart
Nee, een natural beauty is dit niet... Sorry, maar met make-up is het beter! 


Snooki
Al die lagen make-up heeft Snooki helemaal niet nodig! Zonder ziet ze er veel beter uit, toch?


Taylor Swift
Taylor kan zo de deur uit zonder make-up. Het ziet er helemaal niet lelijk uit ofzo! Vooral de vorm van haar lippen vind ik heel mooi en haar ogen.


Paris Hilton
Pfoe, wat een verschil! Ik zou haar wel herkennen door de gezichtsvormen, maar wat Paris er zonder make-up moe uit zeg.


Wat vinden jullie van deze celebs zonder make-up? 

6 opmerkingen:

  1. Eigenlijk vind ik dat sommige celebs er goed uitzien zonder make-up. Het is even wennen... bvb snooki :o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Sommigen hebben al die lagen make-up helemaal niet nodig!

      Verwijderen
  2. Paris Hilton heeft bij de laatste wel make-up op ;)
    Taylor Swift ziet er nieteens zo slecht uit zonder!
    Liefs, Ash

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! snooki ziet er veel mooier uit zonder make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snooki ziet er echt zo veel beter uit zonder make-up!

    BeantwoordenVerwijderen