donderdag 16 mei 2013

GRATIS Tommy Hilfer Woman Peach sample

 
Je zal je vast afvragen waarom er vandaag 2 artikelen online zijn gekomen, dus ga ik dat even uitleggen! Ik heb een hele tijd geen artikels meer geschreven (Ik was op vakantie, geen inspiratie, te veel huiswerk en al dat soort dingen), sorry daarvoor. Daarom nog een extra artikel(tje) vandaag!
 
Het merk Tommy Hilfiger vindt ik altijd een beetje netjes en kakkerig, daarom ben ik dan ook geen fan van hun kleding. Tommy Hilfiger heeft ook parfums in hun assortiment zitten! Ik wist het wel, maar heb er nog nooit een geroken. Bij de Douglas kan je nu een geursample ophalen van Hilfiger Woman Peach Blossom. De flacon is echt in 'Tommy Hilfiger' stijl en ziet er netjes uit met dat strikje!
Benieuwd naar deze parfum?


Wat zegt Tommy Hilfiger zelf over de parfum?
''Peach Blossom is sprankelend en charmant, net als de vrouw die zich met deze geur omringt. Ze is onschuldig en lief, maar met een ondeugende knipoog. Net wanneer je haar denkt te kennen, verrast ze je weer met iets volkomen nieuws waardoor je opnieuw voor haar valt. Ze brengt nieuwe eigentijdse romantiek, fascinerend en onweerstaanbaar.

Peach Blossom opent met een verfrissende explosie van Italiaanse bergamot tegen een zinnelijke achtergrond van sappige witte perzik en pittige, sensuele zwarte bessen. Halverwege ontvouwt zich een bloemenhart van paarse iris en bloeiende mimosa omsluierd door een vleugje weelderige vanille. Bij het vervliegen wordt de huid in warmte gehuld, met een mengsel van stimulerende muskus en tonkabonen, afgerond met exotische gerookte kokosnoot.''


Hier kan je de waardebon uitprinten:https://dub107.mail.live.com/default.aspx?id=64855#n=1934595093&fid=1&mid=dc79b7de-b645-11e2-89b8-00215ad73d12&fv=1

Je kan de sample ophalen t/m 19 mei (opschieten dus, want het is al 16 mei!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten