Behalve coole make-up stands bij geselecteerde concerten, biedt essence nog meer highlights aan: prijsvragen waarmee men kaartjes kan winnen, exclusieve Meet & Greets met Justin (compleet met reisarrangement en accomodatie), een gelimiteerde Trend Edition en goede doelenprojecten van Justin Bieber die door essence worden gesteund.
Met
meer dan 15 miljoen verkochte albums, 48 miljoen fans op Facebook en ruim 3
miljard views op Youtube, is Justin Bieber een van de meest succesvolle jonge
muzikanten van onze tijd. De in Canada geboren popster won al zeven American
Music Awards en vijf European Music Awards, waaronder die van beste popartiest.
Bovendien is hij de “meest gegooglede” persoon ter wereld.
Een
succesvolle combinatie: met haar doelgroep is essence, het jonge cosmeticamerk,
een perfecte match met de populaire zanger. Niet voor niets is essence
marktleider (gebaseerd op verkoop in stuks) in 11 landen en overall het best
verkopende cosmeticamerk in het lage prijssegment ter wereld!
Wat vinden jullie hiervan?
Wat vinden jullie hiervan?
Leuk, maar ik hou niet zo van Justin Bieber. :)
BeantwoordenVerwijderen