maandag 4 februari 2013

Filmpje: Nieuwe laptop - Acer Aspire E1-531



Een paar maanden geleden ben ik 14 jaar geworden (12 december) en heb toen super veel leuke cadeautjes gehad! Zoals jullie misschien weten kreeg ik van mijn ouders een nieuwe laptop. Ik moest deze nog uitzoeken en ik ben niet zo'n held in dat soort dingen. En eindelijk heb ik er eentje gevonden! Hij is echt super mooi en werkt heel fijn met windows 8. Vorige week zaterdag heb ik hem gekocht bij mediamarkt.nl en dinsdag had ik hem al binnen, super snel dus! Het enige wat ik er nog bij moet kopen is een software pakket, maar nu is dat nog niet nodig.
Ik ben in ieder geval heel blij met mijn eigen laptop! :)

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,
    ik zoek ook al een tijdje een nieuwe laptop voor thuis.
    Aangezien jouw blog mij geholpen heeft met een keuze te maken...
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen