zaterdag 26 januari 2013

Review: Essence Colour & Go - #135 I'm bluetiful

 
In mijn shoplog konden jullie al zien dat ik een paar nieuwe nagellakjes gekocht heb. Waaronder deze dus. Veel Essence en Catrice producten gaan uit het schap en daarom zijn die producten nu 50% afgeprijsd! Ik moet zeggen dat er hele mooie nagellakjes bij zitten! In het Essenceschap zag ik het lakje 135 I'm Bluetiful staan en dacht gelijk: 'Die moet ik hebben!'. Het is een blauw/paarse lak met zilvere glitters die je heel goed kan zien. Echt iets voor mij, want ik hou van glitters en zo'n soort lak had ik nog niet in mijn bezit!
Benieuwd naar deze nagellak?

Zoals alle lakjes van Essence is deze ook 1,69 euro, maar omdat er 50% korting is heb ik er maar 0,85 euro betaald! Dit komt omdat dit lakje vanaf februari niet meer in het schap te vinden is. Er komen namelijk allemaal nieuwe producten in het assortiment van essence. Als je benieuwd ben naar het nieuwe assortiment kun je even hier en hier klikken. In het potje zit 8 ml.
 
 
Als ik eerlijk moet zijn was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld over de dekking van de nagellak. Bij het eerste laagje dekte de nagellak echt niet goed. Op de foto kan je ook heel goed mijn nagel er doorheen zien. Jammer! Het kwastje is wel erg fijn, want hij is niet te dik en niet te dun. Voor mijn nagels is dat fijn, omdat ze natuurlijk best lang zijn en er is niets vervelender dan een te dun kwastje! De lak droogt niet heel snel met een dikke laag, maar met een dun laagje wel.
 
 
Het tweede laagje maakte alles goed. Toen dekte hij pas echt en zag je hoe mooi hij was! De zilveren glitters kwamen heel mooi uit en hij glanste perfect!
 

 
Hier nog een foto in het zonlicht. In het zonlicht ziet het lakje er meer paars uit dan blauw wat ik persoonlijk mooier vind.
 

 
De nagellak ging na ongeveer 3 dagen een beetje chippen, maar toen had ik er geen topcoat op. Met een goede topcoat blijft hij denk ik wel 4 à 5 dagen mooi zitten!
Ik zou hem nog even snel aanschaffen aangezien er nu 50% korting is en hij voorgoed verdwijnt, maar vooral omdat het zo'n mooie originele kleur is!
 
Wat vinden jullie van dit lakje?
 


7 opmerkingen: