zaterdag 12 januari 2013

Ebay, On its way! #3

 
Mijn Ebay verslaving is weer aan de gang... Als ik niets te doen heb ga ik gewoon even kijken op ebay voor leuke goodies! Meestal verzamel ik dan heel veel in mijn watchlist en als ik er zin heb bestel ik het allemaal in 1 keer, handig! Deze keer heb ik weer heel veel sieraden (kettingen, ringen & armbanden) gekocht, maar ook een paar make-upkwasten. Ik heb alles op 9 januari gekocht. Dus het kan nog wel even duren voordat het binnen is. Kortom: Ik ben weer helemaal happy!
Benieuwd naar mijn aankoopjes?

Ik heb alle prijzen in dollar staan. Dus vergis je niet! Ik heb hier een site waar je het kan omrekenen van dollar naar euro: link
 
Ten eerste heb ik deze 3 lange kettingen gekocht. Ze zijn allemaal zilver met een bolletjes ketting. Ik vind ze heel mooi, omdat ze bij veel outfits passen. Het zijn ook leuke hangers: een blaadje, een boeddha en een olifant!
 
Prijs: 0,99 dollar per stuk
Link
 
 
Ik vind armbandjes altijd heel leuk en maken je outfit helemaal af. Alleen irriteer ik mij soms aan armbandjes, omdat je ze dan afzakken of gewoon helemaal niet lekker zitten. De spike armbandjes die op dit moment helemaal hip zijn vind ik heel vet! Het is weer eens wat anders dan anders. Ze passen ook bij veel kleding, want ze zijn goud en zilver. Ik heb ook een nieuwe horloge en ik denk dat ze daar ook heel mooi bij staan!
 
Prijs: 0,99 dollar per stuk

1

 
2

Ik heb serieus nog NOOIT een kwast gehad voor mijn foundation. Erg hè? Ik draag nou ook niet zo vaak foundation. Alleen als het echt nodig is bijvoorbeeld als ik rode plekjes of puistjes heb. Ik heb veel goede verhalen gehoord over een stippling brush. Daarom wil ik eerst even een goedkope proberen zodat ik altijd nog een dure kan kopen!

Prijs: 1,66 dollar
Link

  
 
Ja ja, ik weet het, ik ben verslaafd aan ringen! Ze zijn altijd zo schattig en zien er gewoon leuk uit. Ik bedoel: kale vingers zijn toch saai? Dus ik moest gewoon deze double finger ring kopen met roze lippen en een glitter lipstick.
 
Prijs: 1,59 dollar
 

 
Jahoor, weer een ring! Kroontjes zet ik nu niet meer op mijn hoofd, maar ze zijn wel heel leuk. Dus ik wilde een ring met een kroontje. En zeg nou zelf: is hij niet schattig?!
Voor het geld maakte het natuurlijk al helemaal niet uit, haha!
 
Prijs: 0,99 dollar
 
 
Op dit moment zijn de kruisjes weer helemaal hot! Op shirts, leggings, broeken, ringen, kettingen, oorbellen en armbanden zie je ze weer terug komen. Dus ik moest dus ook iets met een kruisje hebben! Laatst heb ik ook een korte zilveren ketting gekocht met een liggend kruisje. Ik ben benieuwd hoe het armbandje er in het echt uit ziet. Ik heb hem in het zilver gekocht!
 
Prijs: 0,99 dollar
 

 
Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie infinity ring/armband/ketting. Het was best moeilijk om een goedkope te vinden, want ze zijn natuurlijk heel erg gewild. Maar plotseling stuiterde ik op deze double finger ring! Ik vind hem echt super mooi met al die diamantjes!
 
Prijs: 1,99 dollar
 

 
Ik heb al een slangenring, maar toch vond ik deze er wel heel leuk uitzien. Die ik heb is zonder diamantjes en zoals je misschien al gemerkt heb: ik hou van glitters. Dus ik wilde deze ring hebben!
 
Prijs: 1,12 dollar
 


Op verschillende beautyblogs heb ik gelezen dat de beauty blender heel goed werkt. Nou is de 'echte' beauty blender niet bepaald goedkoop. Dus bedacht ik mij: 'Misschien heb je hem ook wel op Ebay?!'. En jahoor, ze hadden hem voor een heel leuk prijsje! Ik heb hem gekocht in het roze.

Prijs: 1,39 dollar
Link

 
Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
 

8 opmerkingen:

  1. Gave dingetjes heb je geshopt! Allemaal zo heerlijk goedkoop, daarom houd ik zo van Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die beautyblender zit ik ook over na te denken om te bestellen.. en zo'n soort verenketting heb ik ook besteld maar dan in het brons :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste drie kettingen zijn absoluut mijn favorieten! Leuke aankopen :)
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je besteld! Ik heb gelijk ook maar even dat armbandje met het kruisje besteld! Die is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg, dat armbandje met kruisje & die ring met kroontje. Wauw ik ben jaloers. ik bestel nooit op ebay omdat ik het niet vertrouw en paypal lastig vind. Liefs, xlovelylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ebay is gewoon betrouwbaar hoor! Als je iets na 1 maand niet binnen krijgt, krijg je meestal je geld terug ;D.

      Verwijderen