donderdag 27 december 2012

Shoplog: Ebay #2


Al een hele lange tijd geleden had ik een paar spullen op Ebay besteld voor de Ipad 3. Deze heb ik in dit artikel laten zien, KLIK!
Ik was het eigenlijk h-e-l-e-m-a-a-l vergeten! Alle items heb ik namelijk al langer dan een maand binnen.. Bij het ene item duurde het weer wat langer dan de andere dus daarom was ik het vergeten. Toch wil ik het nog laten zien en vertellen wat ik er van vind!
Benieuwd naar mijn shoplog?

In mijn vorige artikel heb ik ook geschreven bij welke verkoper ik het gekocht heb en hoe duur het was. Dus als je benieuwd ben waar ik het gekocht heb en/of hoe duur het was moet je even naar dat artikel kijken. KLIK!

Als eerste deze 'magnetic case'. Het is een handig hoesje voor de ipad die niet te dik is. Het magneetje zorgt ervoor dat als je het klepje dicht doet, de ipad uit gaat en als je het klepje opent, de ipad aangaat. Soms doet hij dit wel en soms niet. Dus dat is wel een minpunt. Verder is hij gewoon van prima kwaliteit. Voor die prijs mag je niet klagen!

 
Voor de ipad heb ik ook een soort 'zak' gekocht waarmee je hem kan vervoeren. Hij is van goede kwaliteit alleen komen er wel snel pluisjes op. Ik had er eigenlijk één besteld die helemaal zwart was (dus die rode rand zwart), maar ik heb dus de verkeerde gekregen! Na even mailen met de verkoper heb ik wel mijn geld teruggekregen. Het domme van mij is dan weer dat ik er niet overnagedacht heb dat de ipad er alleen inpast zonder hoesje... 
 

Om het beeldscherm te beschermen had ik ook 3 stuks beschermfolie gekocht. De beschermfolie zat ook goed beschermd in de verpakking. Op de foto staat er maar 1. Dat komt omdat er eentje op de ipad zit en ik de andere aan mijn opa heb gegeven!


Hebben jullie ook een ipad?


2 opmerkingen:

  1. Mooie accessoires heb je gekocht!
    Ik heb geen ipad, heb een galaxy tab waar ik erg blij mee ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen ipad, maar zou wel heel graag de mini willen hebben. Ik heb een iphone 4s abbonement en vind het toch wel zonde als ik die dan minder ga gebruiken, tenslotte kan ik hier ook alles mee wat een ipad kan. Liefs, Savannah. Mooie hoes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen