donderdag 22 november 2012

Sinterklaas Wishlist 2012


Ja, het is weer zover, de feestmaand komt eraan! Ik vind het de leukste maand van het jaar en dat is ook een klein beetje omdat ik dan jarig ben, haha! Zaterdag was de Sint dan echt in het land en konden de pieten beginnen met cadeautjes brengen door de schoorsteen ;). Elk jaar doen we aan pakjesavond en gaat mijn gezin naar mijn tante en nichtjes of hun komen bij ons. Dat is altijd erg gezellig! Sinds dit jaar gelooft ook niemand meer in Sinterklaas, mijn jongste broertje is er een paar weken geleden achter gekomen, haha! Natuurlijk heb ik ook een wishlist, kijk je mee?

Dit jaar zat ik weer te bedenken wat ik nou weer eens zou vragen, elk jaar wordt het weer moeilijker... Maar als je eenmaal bezig bent heb je soms niet eens door dat je eigenlijk al veel te veel hebt, maar oké.

Pakjesavond:

Parfum Bambi Let's Dream
Deze parfum ziet er zo ontzettend mooi uit! I love Disney. Hij ruikt ook echt heerlijk en ik wil deze gewoon heel graag hebben!

Witte paspop
Al heel lang wil ik graag een witte paspop voor in mijn kamer. Niet perse om er kleding op te maken, misschien later wel, maar ook gewoon om misschien leuke dingen aan te hangen. Gewoon voor de sier!


Grijze NOOSA riem
Ik heb al een grijze NOOSA armband en ben er echt verliefd op. Grijs past gewoon overal bij en het is leuk om verschillende chunks erop te doen. Ik heb nu 8 chunks en dacht dat het wel leuk zou zijn om er ook een riem bij te hebben!

ZARA Shopper
Ik zoek al heel lang een leuke tas voor school. Nu heb ik ook wel een leuke tas, maar een nieuwe kan nooit kwaad. Mijn oog viel al een tijdje op de ZARA shopper, alleen is de echte veel te duur. Op Ebay kan je mooie ZARA shoppers kopen voor weinig, dus dat komt mooi uit! Ze lijken er ook sprekend op, want ik heb al een paar eigen foto's gezien.
 

Schoentje zetten (dat hoort er natuurlijk ook bij):

Essence breaking dawn shimmer powder
Essence heeft een nieuwe collectie en deze shimmer powder ziet er best leuk uit! Ik heb al best veel goede reviews over gelezen, dus moet ik deze shimmer powder ook proberen, aangezien ik er nog geeneen heb.

 
Catrice prime and fine translucent loose powder
Ja, wat kan ik hier over zeggen. Ik heb hierover ook heel veel goede reviews gelezen, dus wil ik hem heel graag proberen.


 
Catrice lipstick Frozen Rose 130
Zelf vind ik lichtroze lippen echt prachtig, maar ik heb nog geeneen lipstick die daar een beetje op lijkt. Wel een lipgloss, maar dat is toch anders. Deze van Catrice lijkt mij erg mooi. Op Google heb ik ook wat swatches gevonden en hij zag er heel mooi uit!
 
Kabuki kwast
Om je gezicht af te poederen heb je een Kabuki kwast nodig en die heb ik (nog) niet. Zeker omdat ik ook graag de Catrice prime and fine translucent loose powder wil is daar ook een kabuki kwast voor nodig. Van welk merk maakt mij eigenlijk niet uit. Weten jullie een goede kabuki kwast?


-Essence blush kwast
Ik heb alleen een grote poederkwast en die is heel onhandig om een beetje blush aan te brengen. Deze blush kwast van Essence lijkt mij erg fijn, zeker omdat hij schuin afgesneden is!



Dit was mijn wishlist alweer. Ik heb mezelf aardig ingehouden, al zeg ik het zelf. Leuk om te bedenken dat je vroeger eigenlijk veeelste veel op je lijstje had en dat je er nu helemaal over na moet denken!

Wat staat het op jouw sinterklaas wishlist?








5 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist. Ik wil ook graag een nieuwe paspop (die van mij is stuk) Die Bambi parfum lijkt me erg lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist, dat luchtje lijkt mij ook echt heel fijn & is zowiezo al heel erg cute met de uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wishlist om te zien, er zitten veel dingen tussen die echt mijn smaak zijn! O.a de bambi parfum en de Zara shopper die ik ook op eBay ga bestellen :) Toevallig heb ik net een review geschreven over de shimmer powder van Essence, echt een aanrader hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, wat leuk om al jullie reacties te lezen. Lieff!

    BeantwoordenVerwijderen