woensdag 14 november 2012

Shoplog: Kruidvat



Al een tijdje geleden spotte ik Coca Cola lipsmackers bij de Kruidvat. Toen stond er geen prijsje bij, wat ik raar vond. Ik nam ze niet mee omdat ik niet wist hoe duur ze waren en het een beetje lullig zou zijn om bij de kassa te zeggen: 'nee, ik wil ze toch niet want ik vind ze te duur'. Maar een paar dagen geleden zag ik ze weer hangen en toen stonder er wel prijsjes bij!
Benieuwd naar mijn aankoop?

De gewone coca cola lipsmackers kosten 1,99 euro per stuk. De gewone Coca Cola lipsmacker had ik al, maar ze hadden er nog 1: Coca Cola vanille! En ik moet zeggen: hij ruikt heerlijk! Er zit ook best veel product in waardoor je er lang van kan doen, handig.
Prijs: Ik dacht dat hij 1,49 euro was, maar bij de kassa was hij opeens 1 euro?


Haha, lol, een shoplog van 1 product. Ik hoop dat je het leuk vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten