woensdag 7 november 2012

Shoplog: HEMA Make-up Kwasten

 
Op het gebied van oogmake-up aanbrengen ben ik echt een noob. Ja echt, ik kan er h-e-l-e-m-a-a-l niks van.. Nou ligt dat ook wel aan welke kwasten je gebruikt. Ik had geen 1 oogschaduwkwast, behalve een paar sponsapplicators die bij elk palette zitten. Ik had gehoord dat ze bij de Hema goede budgetkwasten verkopen en ging even langs om te kijken. Ik was er al een tijdje niet geweest en ze hadden de Hema opgeknapt en wooow wat was het mooi geworden zeg! En dan ook vooral de make-upafdeling. Echt prachtig!
Benieuwd naar mijn aankopen?

Om gewoon oogschaduw aan te brengen heb ik een simpele oogschaduwkwast gekocht. Hij is heeel zacht en ook best plat.
Prijs: 2,60 euro
 

Zonder blendingkwast kun je natuurlijk niks beginnen, de kleuren moeten natuurlijk wel mooi overlopen. Dus heb ik een blendingkwast gekocht!
Prijs: 2,60 euro
 
 
 
Dit was het alweer! Wat voor kwasten gebruiken jullie voor je oogmake-up?
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Met die blendingkwast van de Hema is best goed te werken!
    Ik gebruik vanalles door elkaar, MAC, Sigma, coastal scents... Bij elkaar gespaarde beker vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kwasten! Ik heb zelf geen hema kwasten.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de witte kwast ook , ik vind hem wel fijn maar de haren voelen hellaas zo ''nep'' aan . Dit vind ik het enige nadeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik de oogschaduwkwasten en blushkwast van H&M, die zijn erg budgetvriendelijk en kwalitatief ook nog best goed. Ik vind al maanden de blendingkwast van hema proberen, is er nog niet van gekomen al moet ik het voor de prijs helemaal niet laten.
    Ik heb ook kwasten van TBS, maar van de oogschaduwkwasten van tbs vind ik de haartjes wat te stroef.

    BeantwoordenVerwijderen