maandag 1 oktober 2012

Must Have: Oversized Truien


Truien zijn hot, letterlijk en figuurlijk! ze komt ze werkelijk overal tegen! Echt overal. Je wordt er mee dood gegooit in de winkels en je ziet iedereen ermee lopen. Ze zijn comfortable, zitten lekker, zijn warm en zien er ook nog eens goed uit! Vroeger vond ik ze maar lelijk, vraag me niet waarom. Maar ik denk dat ik ze gewoon 'oudbollig' vond. Nu vind ik ze wel super leuk en ze zijn deze herfst/winter helemaal HOT! Je ziet vooral echte dikke truien.Benieuwd waar je super fashionable truien kan shoppen?

Je kan hele leuke truien kopen bij de H&M, Bershka, Forever21 en de Primark!
Ik laat er een paar zien van de H&M en Forever21.

De kleur wijnrood of Bordeaux rood zie je ook veel deze herfst en winter.


H&M
H&M



De koraal kleuren nemen we ook weer mee!
H&M
Aztec en tribal zie je ook weer veel. Ook veel printjes!
H&M
H&M


H&M

Truien met gaten zijn ook super HOT!
Forever 21
Forever 21
Wit en beige past overal bij en is dus goed te combineren, van deze kleur MOET je echt een trui hebben!

H&M

H&M


H&M
H&M

















Donkerblauw en groen zijn echte herfstkleuren!


H&M
H&M


Dit waren alle truien!



3 opmerkingen: