dinsdag 23 oktober 2012

Taarten decoreren van DeAgostini Deel 1

 
Ik had al een tijdje terug dit magazine zien liggen bij de kassa van de supermarkt, maar had het nog nooit meegenomen. Toch was ik eigenlijk stiekem wel benieuwd, want het zag er zooo leuk en schattig uit! Dus heb ik hem zaterdag gekocht voor maar 1,50 euro!
Benieuwd naar meer?

Ik vind het echt geweldig om lekker aan het koken en bakken te zijn. En ook om alles gezellig te versieren zodat het er helemaal professioneel uit ziet! Helaas ben ik niet super goed in het decoreren van cupcakes, koekjes, taarten, dus leek het mij wel leuk om deze te kopen. Er staan allemaal tips in hoe je het beste kan decoreren en met welke materialen.
Ook staan er allemaal recepten in van cupcakes, koekjes en taarten. Super handig!


Toen ik voor het eerst even snel het tijdschrift door bladerde viel het mij meteen op dat het zulke mooie en duidelijke foto's waren. Eenmaal gaan lezen stond alles ook SUPER goed uitgelegd.
Voor beginners is dit heel handig, maar voor gevorderden zal dit misschien minder interessant zijn of voor mensen die dit als beroep doen.

 
Bij elk deel zitten er een paar leuke en handige dingen bij voor het decoreren.

In deel 1 zit:
* Kleine uitsteek vlinder
* Grote uitsteek vlinder
* Cupcakestandaard met een schattig ruitjespatroon
* Decoratie glitters (Deze glitters zijn gifvrij, maar zijn niet om op te eten. Het is dus puur voor de decoratie)


Ook is het herfstvakantie en kun je even lekker creatief bezig zijn met bakken en je kunt vast nog wel een paar ideeën en tips gebruiken, toch?



Het eerste deel kost 1,50 euro en de volgende delen kosten 4,95 euro. Het tijschrift verschijnt wekelijks!
Je kan ook een abonnement nemen voor 20 euro per maand en dan krijg je er ook nog eens extra bakspulletjes bij! Misschien neem ik een abonnement, maar 20 euro is best duur, al zeg ik het zelf. Per jaar is het dan al 240 euro!

Ik vind in ieder geval deel 1 geslaagd en zeker een aanrader :)

Gaan jullie het ook kopen?






3 opmerkingen:

  1. Je kan de glitters wel eten, ze verteren alleen niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja weet ik, maar ik bedoelde dat het niet handig is om er veel van te eten zegmaar ;)

      Verwijderen
  2. Wat super leuk! Ben ook nog van plan om hem te halen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen