vrijdag 5 oktober 2012

DIY: Studded t-shirt

 
Zelf ben ik helemaal gek van DIY's en al helemaal als het met studs te maken heeft! Ik heb vandaag een hele simpele maar vooral leuke Do It Yourself! Ik had nog een t-shirt van de H&M die ik al een tijdje niet meer droeg omdat hij toch een beetje saai werd, maar ik vond het zonde om hem dan nooit meer te dragen. Dus heb ik er een superleuk 'nieuw' shirt van gemaakt!
Benieuwd naar deze DIY?

Wat heb je nodig?
* Studs (Kleuren en maat mag je natuurlijk zelf weten)
* Een t-shirt met een zakje
* Een schaar



Hoe maak je het?

1. Eerst moet je een schatting maken voor jezelf hoeveel studs je nodig hebt om het zakje op te vullen. Je wilt niet dat je bijna klaar bent en nog te weinig studs hebt...
2. Daarna ga je gewoon heel het zakje opvullen met studs (zorg dat je het zakje helemaal dicht maakt zodat je er niet meer in kan, want anders kan je zakje gaan hangen door de studs)

 
3. Als je de stud er doorheen hebt geprikt duw je de 'uitsteeksels' om met een schaar
 
 
4. Nu is je t-shirt klaar om gedragen te worden!
 
 
 
Ik hoop dat het een leuke DIY was!
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten